۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۲۲۷۰۶۳

برگزاری مراسم عزاداری ارتحال آیت الله مهدوی کنی در حوزه علمیه محمودآباد

خبرگزاری رسا ـ مراسم عزاداری ارتحال آیت الله مهدوی کنی با حضور اساتید و طلاب حوزوی در حوزه علمیه امام صادق(ع) محمودآباد برگزار شد.
تصاويري از مرحوم آيت الله مهدوي کني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، مراسم ارتحال عالم گرانقدر و چهره خدوم نظام اسلامی، آیت الله مهدوی کنی، امروز در حوزه علمیه امام صادق(ع) محمودآباد برگزار شد.

 

طلاب و اساتید این حوزه علمیه در اقدامی خودجوش به مناسبت رحلت آیت الله مهدوی کنی به اقامه عزا پرداخته و مراسمی را در عزای ارتحال این عالم گرانقدر برگزار کردند.

 

در این مراسم طلاب حوزه علمیه محمودآباد با قرائت زیارت عاشورا به نیت روح ملکوتی این عالم جلیل القدر به استقبال عزای این عالم بزگوار رفتند.

 

به گزارش رسا؛ این مراسم همراه با روضه خوانی و مرثیه سرایی بوده است که یکی از طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) محمودآباد  شعر حجت الاسلام و المسلمین رشیدی در وصف آیت الله مهدوی کنی را به صورت نوحه در این مراسم خوانده است.

 

مدیریت، اساتید و طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) محمودآباد نیز در پیامی درگذشت آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفتند.

 

در این پیام آمده است؛ آیت الله مهدوی کنی عمری را برای مجاهدت در عرصه نظام و تربیت نیروهای انقلاب گذراندند که ارتحال این شخصیت گرانقدر را خدمت مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت عرض می کنیم./1314/پ203/ب1

ارسال نظرات