۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۲۲۸۲۰۷

فعالیت تبلیغی بیش از 130 مبلغ دینی همزمان با محرم در آمل

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل از فعالیت تبلیغی بیش از 130 مبلغ دینی همزمان با محرم در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.
اعزام مبلغان ماه محرم الحرام رييس تبليغات اسلامي آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل امروز در جمع تعدادی از مبلغان دینی این شهرستان، با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان، گفت: امسال بیش از 130 روحانی و مبلغ در ماه محرم به مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان آمل اعزام شدند.

 

وی با اشاره به این که روحانیان و مبلغان از دفتر تبلیغات اسلامی قم و مشهد جهت تبلیغ به این شهرستان اعزام شدند، بیان داشت: شهرستان آمل به لحاظ گستردگی جمعیتی و موقعیت جغرافیایی خاص آن از موقعیت ویژه ای برخوردار است که به همین جهت بیش ترین اعزام مبلغ در ایام مختلف سال را دارا است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل تصریح کرد: در ماه رمضان سالجاری بیش از 200 نفر مبلغان و روحانیان اعزامی از قم، مشهد و بومی به مساجد و حسینه های سطح شهر و روستا اعزام شدند که به دورترین و صعب العبورترین نقاط کوهستانی و ییلاقی حتی در فصل زمستان هم روحانی و مبلغ اعزام می شود.

 

حجت الاسلام رمضانی با بیان این که اعزام مبلغ به مناطق مختلف شهرستان آمل هم چنان ادامه دارد، گفت: هیأت امنای مساجد، شورهای اسلامی و دهیاران در صورت نیاز به مبلغ می توانند به واحد امور مبلغان اداره تبلیغات اسلامی آمل مراجعه کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ماه محرم و صفر فرصتی است تا معارف عاشورایی در جامعه ترویج شود، بیان داشت: حماسه گرانقدر حسین تجلی گاه ایثار و عرفان است که باید در راستای تبیین نهضت حسینی اهتمام ارزنده و شایسته ای وجود داشته باشد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با اشاره به این که هرکسی از این ایام گرانقدربه اندازه قابلیت خود متنعم می شود، تصریح کرد: عزاداری حسینی باید در تلاش باشد تمام اعضا و جوارحش با طهارت بوده که این ایام فصل اکتساب سجایا و فضایل انسانی است.

 

حجت الاسلام رمضانی با بیان این که رویکرد مبلغان در راستای ترویج بصیرت عاشورایی باشد، افزود: باید از این ایام گرانقدر به بهترین نحو ممکن و در راستای ارتقای معنویت جامعه بهره گیری شود که اثرات گرانقدر و ارزنده ای خواهد داشت./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات