۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۲۲۸۶۹۹
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

مربوط کردن جنایت اسید پاشی به آمران به معروف خیانت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سمنان گفت: وقایع اسید پاشی در اصفهان یک جنایت بود و کار کسانی که سعی داشتند این اعمال ضد انسانی را به آمران به معروف نسبت دهند خیانتی در حق جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
امام جمعه سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهچراغی، امام جمعه این شهرستان در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه سمنان با اشاره به دامن زدن برخی‌رسانه‌ها به این جنایات همسو با رسانه‌های بیگانه، اظهار داشت: امیدواریم آنچه برخی از افراد و رسانه‌ها در مرتبط کردن این اعمال به فریضه امر به معروف و نهی از منکر انجام دادند جاهلانه و غیر عمدی باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: مسؤولان امر و قوای سه‌گانه باید برای دستگیری و برخورد در خور این جنایت با عاملان آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا هر چه سریعتر این فرد یا افراد مشخص و مجازات شوند.

 

وی در ادامه با محکومیت جنایات روزهای اخیر گروه تروریستی داعش و به قتل رساندن وحشیانه 190 نفر از مسلمانان اهل تسنن در سوریه، افزود: این جنایتکاران بی المللی به دنبال شکست‌های اخیرشان در عراق و سوریه و لبنان دست به چنین جنایتی زده‌‌اند که یادآور جنایات یزیدیان در کربلا است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی با بیان اینکه جنایتکاران داعشی با اعمال ضد انسانی‌شان ثابت کردند که از نسل قاتلان فرزندان پیامبر در سال 61 هجری و چهره‌های منحوسی همچون عمر سعد هستند، تأکید کرد: در وقایع عاشورا و دشت کربلا نیز هیچ کس شاید باور نمی‌کرد که لشگر کفر حتی از شهید کردن کودک شش‌ماهه امام حسین(ع) نیز نگذرد و امروز این جنایتکاران تکفیری زنان و مردان و کودکان شیرخوار را بی‌گناه قتل عام می‌کنند.

 

امام جمعه سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت فرارسیدن یوم الله 13 آبان و همزمانی امسال این روز با عاشورای حسینی خاطر نشان کرد: این مهم نباید موجب شود که روز 13 آبان کمرنگ شود و شعارهای ضد استکباری و در راس آنها مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و انگلیس باید پر رنگ تر از قبل باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان عزت مداری و مبارزه و ایستادگی همیشگی در مقابل زور‌گویان و طاغوت‌های زمان را از درس‌های ماندگار نهضت عاشورا عنوان کرد و گفت: هیأت‌های عزاداری و به‌ویژه جوانان پرشور و با اخلاص فراموش نکنند که توجه به نماز اول وقت آن‌هم به جماعت و امر به معروف و نهی از منکر دو اصل جدانشدنی از فرهنگ حسینی و مهم‌ترین پیام‌های قیام کربلا است./977/پ202/ب4

ارسال نظرات