۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۲۲۹۹۲۲
نماینده مجلس:

سربلندی ایران اسلامی مدیون دلاورمردی‌های رزمندگان، ایثارگران و شهدا است

خبرگزتری رسا ـ نماینده مردم دیر،کنگان،جم وعسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتدار عزت، افتخار و سربلندی ایران اسلامی مدیون دلاورمردی‌های رزمندگان، ایثارگران و شهدا است.
احمدي نماينده کنگان
به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام احمدی نماینده مردم دیر،کنگان،جم وعسلویه در مجلس شورای اسلامی به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر با خانواده شهید ابراهیمی در چاه مبارک دیدار کرد.
 
در این دیدار که رئیس شورای اسلامی بخش چاه مبارک وبرخی اعضای شوراهای این بخش، حجت الاسلام موسی احمدی را همراهی می کردند، این نماینده مجلس با خانواده شهیدابراهیمی از نزدیک دیدار، و با آنها به گفتگو نشست.
 
حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه اقتدار عزت، افتخار و سربلندی ایرانی اسلامی مدیون دلاورمردی‌های رزمندگان، ایثارگران و شهدا است، تصریح کرد: تا ابد هرکسی که در ایران اسلامی متولد شود و زندگی کند مدیون فداکاری‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس است.
 
نماینده دیر،کنگان،جم وعسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرداختن و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران جزو وظایف ذاتی همه دستگاه‌های اجرایی است، تاکید کرد: دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و اجرایی موظف به تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند و نباید در این راه هیچ قصور و کم‌کاری صورت گیرد.
 
به گزارش رسا، شهید جاوید الاثر « ابراهیم ابراهیمی » سال 1347 در روستای چاه مبارک از توابع شهرستان عسلویه دیده به جهان گشود. وی سومین فرزند خانواده بود. دوران ابتدائی را در روستای چاه مبارک گذراند. زمانی که وارد مقطع راهنمایی شد در کنار تحصیل در امر معاش خانواده خود به پدرش نیز کمک می کرد.
 
وی در سال 1361 عازم جبهه شد و در عملیات بیت المقدس7 در جزیره مجنون در تاریخ 4/4/67 مفقود شد و هنوز اثری از ایشان پیدا نشده. روحش شاد./833/د102/ب4
ارسال نظرات