۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۲۳۰۱۸۶

برنامه رویش با نگاه اقتصادی به روی آنتن معارف می‌رود

خبرگزاری رسا ـ برنامه «رویش» با نگاهی اقتصادی و اسلامی به موضوع شعار فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی، به روی آنتن رادیو معارف می‌رود.
رويشي در اقتصاد مقاوتي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، برنامه «رویش» با نگاهی اقتصادی و اسلامی به موضوع شعار سال 1393(فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی)، به روی آنتن می‌رود.


در این برنامه که با هدف تبیین اولویت‌ها و سیاست‌های کلان نظام اقتصاد مقاومتی طراحی شده است، استاد محمد جواد توکلی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (رحمت الله علیه) به بررسی لزوم رویکرد جهادی در اقتصاد مقاومتی می‌پردازد.


تبیین و ترویج سیاستهای کلان فرهنگ با ارتباط اقتصادی، بکارگیری افکار و عزم ملی برای اصلاح الگوی مصرف،گفتمان سازی در حوزه اقتصاد و ترویج اقتصاد مقاومتی به صورت گفتمان عمومی از جمله محورهایی است که در این برنامه به آن پرداخته می‌شود.


برنامه «رویش» کاری از گروه معارف و علوم اهل بیت (علیهم السلام) به سردبیر تهیه کنندگی امیر‌عباس خاقانی، و اجرای محمد جواد محمدی روزهای سه شنبه ساعت 20:00 تقدیم شنوندگان عزیز می‌شود. علاقه مندان برای دریافت برنامه می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «رویش» در سایت رادیومعارف مراجعه کنند./978/د102/ی

ارسال نظرات