۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۲۳۰۶۹۶
نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها(88)

همایش «کالبد شکافی خسارت های فتنه88» برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد مرکزی بزرگداشت 9دی از برگزاری همایش کالبدشکافی خسارت های فتنه 88 در آستانه پنجمین سالگرد حماسه 9دی با حضور کارشناسان و صاحبنظران خبر داد.
علي محمد نائيني سردار علي محمد نائيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی محمد نائینی، رییس ستاد مرکزی بزرگداشت نه دی، در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور غرفه خبرگزاری رسا به تبیین دستاوردهای حماسه عاشورایی 9دی برای نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

  

 

نائینی با بیان این که امام خمینی(ره) مردم ایران از مردم صدر اسلام برتر می‌دانستند، گفت: مردم ایران از هوشمندی و بصیرت بالایی در عرصه‌ها مختلف دفاع از انقلاب اسلامی برخوردارند.

 

 رییس ستاد مرکزی بزرگداشت 9دی ابراز کرد: انقلاب اسلامی به رهبری مرجعیت شیعه و بر مبنای آموزه­های دینی و با استفاده از ظرفیت‌ها مردمی به پیروزی رسید و امام خمینی (ره) در تمام مراحل تحقق انقلاب اسلامی باورهای دینی و مذهبی مردم را بر انگیخت و مردم با حمایت از رهبرشان در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس نقش بسزایی را ایفا کردند.

 

 نائینی اظهار داشت: استکبار جهانی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی برنامه­ها و فتنه‌های پیچیده سیاسی مانند هشت سال جنگ تحمیلی و فتنه 88 را راه‌اندازی کردند.

 

رییس ستاد مرکزی بزرگداشت 9دی بیان کرد: مردم ایران در سال 88 در حماسه 9 دی عاشورایی به صحنه آمدند؛ حرکت حماسی و عاشورایی عظیم ملت ایران سبب غافل‌گیری عاملین فتنه و برهم زدن فتنه‌های دیگر آن‌ها شد.

 

نائینی اهمیت و دستاوردهای حماسه 9دی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران همانند فتح خرمشهر دانست و گفت: حرکت حماسی و عاشورایی عظیم ملت ایران در 9 دی در تاریخ انقلاب بی‌سابقه بود و با هیچ راهپیمایی و تجمعات در انقلاب اسلامی قابل قیاس نیست؛ زیرا مردم با یک فتنه بسیار پیچیده و فضای غبارآلود روبه‌رو شدند که با آگاهی بخشی و بصیرت افزایی رهبر معظم انقلاب حماسه 9دی را خلق کردند.

 

وی با بیان که این که امسال برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت پنجمین سالگرد حماسه 9 دی از سوی ستاد مرکزی این حماسه برنامه‌ریزی ‌شده است، گفت: از رسانه­ها و خبرگزاری­ها و مردم انقلابی انتظار داریم که اهمیت حماسه 9 دی و خسارت­های فتنه 88 در داخل و خارج از کشور را برای مردم تبیین کنند.

 

نائینی ابراز کرد: کار پژوهشی درباره خسارت فتنه 88 در ابعاد داخلی و خارجی و در عرصه­های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی انجام شده است و امسال همزمان با برگزاری گرامیداشت پنجمین سالگرد حماسه، همایش «کالبد شکافی خسارت‌های فتنه 88» با حضور کارشناسان، صاحبنظران و تحلیلگران برگزار می‌شود./998/پ200/ج

ارسال نظرات