۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۲۳۱۰۶۰
رادیو معارف واکاوی می‏کند؛

راه‌های مبارزه و پیشگیری اجتماعی از منظر امام علی

خبرگزاری رسا ـ حدیث در آینه پژوهش به واکاوی راههای مبارزه و پیشگیری از مفاسد اجتماعی از منظر امام علی علیه السلام می‌پردازد.
زندگي پاک

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو‌ معارف، معرفی پایان‌نامه‌های برتر دانشگاهی با موضوع «علوم حدیث» از جمله محورهای طراحی شده در این رسانه دینی است.

 

در این برنامه که با نام «حدیث در آینه پژوهش» تقدیم معارف جویان می‌شود،‌حجت الاسلام والمسلمین حسین سروش دانش‌آموخته دانشگاه حدیث به تبیین پایان نامه خود با عنوان "راهکارهای مبارزه و پیشگیری از مفاسد اجتماعی از منظر امیرالمومنین امام علی علیه السلام در نهج البلاغه" می‌پردازد.

 

تبیین زندگی پاک و ثمره‌پایبندی به ارزش‌های اسلامی با توجه به پیام وگفتمان همه انبیاء و بیان راهبرد و راهکارهای مبارزه با مفاسد اجتماعی درسیره و گفتار پیشوایان معصوم علیهم السلام از جمله محورهایی است که در این برنامه به آن پرداخته می‌شود.

 

لازم به ذکر است در هر برنامه یکی از پایان‌نامه‌های برتر دانشگاهی با حضور نویسنده آن بررسی و تبیین می‌شود.«حدیث در آینه پژوهش» کاری از گروه معارف و علوم وحیانی به تهیه و سردبیری علی اسماعیلی روزهای دوشنبه ساعت 19:20 از رادیو معارف پخش می‌شود.

 

علاقه مندان جهت دریافت برنامه می توانند به صفحه اختصاصی «حدیث در آینه پژوهش» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./978/د101/ی

ارسال نظرات