۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۲۳۱۸۵۰
هم زمان با هفته بسیج برگزار شد؛

رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس» با حضور بسیجیان خوزستان

خبرگزاری رسا ـ رزمایش بزرگ بسیج و سپاه با عنوان « الی بیت المقدس» هم زمان با هفته بسیج در اهواز و دیگر شهرستان های خوزستان برگزار شد.
رزمايش الي بيت المقدس

منوچهر کائیدی، مدیر روابط عمومی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبر گزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس» در خوزستان اظهارداشت: این رزمایش با همکاری سپاه ولی عصر(عج) و بسیجیان خوزستان در پادگان شهید رستم پور اهواز و دیگر شهرستان های خوزستان به مدت 2 روز برگزار می شود.

وی افزود: سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان صبح امروز از این رزمایش بازدید کرده و عصر امروز نیز سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در این برنامه حضور داشت.

کائیدی در ادامه با اشاره به همکاری نهاد بسیج در این رزمایش گفت: روز دوم این رزمایش با حضور فرماندهان نظامی نهاد ها ی مشارکت کننده و اجرای مراسم صبحگاه مشترک آغاز و با اجرای عملیات رزمایشی ادامه خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان دفاع از کوی و برزن، نبرد متقارن، پدافند غیرعامل، نبردهای شهری، کاربرد سلاح های سنگین همراه با مشارکت گردان های خواهران و برادران را از مهم‌ترین برنامه‌های این رزمایش برشمرد.

وی بالا بردن توان رزمی نیروهای نظامی، آمادگی با دشمن خارجی، ارتقا قدرت نرم، ایجاد آمادگی برای مقابله با حوادث غیر مترقبه و ایجاد روحیه نشاط میان بسیجیان را از جمله هدف های این رزمایش توصیف و عنوان کرد: 125 ارگان در این رزمایش شرکت دارند.

کائیدی، استانداری، هلال احمر و شرکت نفت را از نهاد های شرکت کننده در این رزمایش برشمرد و گفت: این نهادها به صورت پشتیبان حضور دارند.

مدیر روابط عمومی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در پایان با اشاره به تاکتیک های به کاربرده شده در این رزمایش تصریح کرد: نواحی پنج‎گانه اهواز امسال به صورت متمرکز این تاکتیک ها را به کار می برند./9452/پ202/ب2

ارسال نظرات