۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۲۳۲۰۳۹
مسؤول بسیج طلاب استان کرمانشاه:

یادواره شهدای روحانی کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری رساـ مسؤول بسیج طلاب استان کرمانشاه گفت: همزمان با هفته بسیج یادواره شهدای روحانی استان کرمانشاه در حوزه علمیه امام خمینی(ره) این شهر برگزار می‌شود.
سازمان بسيج طلاب و روحانيون کشور

حجت‌الاسلام محسن مفید، مسؤول بسیج طلاب استان کرمانشاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، گفت: برخی از برنامه‌های شاخص افزون بر انجام وظایف معمول بسیج طلاب در هفته بسیج با تشکیل جلسات و نشست های مختلف برای ایجاد آمادگی طلاب بسیجی برگزار می شود که مهم ترین آن برگزاری یادواره شهدای روحانی استان کرمانشاه است.

 

وی با تشریح عناوین روزهای هفته بسیج، افزود: روز نخست هفته بسیج با عنوان «بسیج، ولایتمداری و انتظار» نامگذاری شده که طلاب بسیجی روز گذشته در محل مصلاهای نماز جمعه استان حضور یافتند و همچنین مراکز مشاوره دینی با حضور کارشناسان مذهبی بسیج طلاب خواهر و برادر راه‌اندازی شد.

 

حجت‌الاسلام مفید ادامه داد: در روز بسیج، جوان و خودباوری همزمان با تأسیس سازمان بسیج طلاب و روحانیان، همایش بزرگ بسیجیان طلبه و روحانی در مجتمع بعثت سپاه نبی اکرم(ص) با حضور نخبگان روحانی و طلاب بسیجی برگزار می‌شود.

 

وی افزود: در طول این هفته نشست‌های بصیرتی با محوریت طرح دجالواره و مقابله با آسیب‌های ماهواره‌ای با حضور کارشناسان مذهبی در سطح پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود.

 

مسؤول بسیج طلاب استان کرمانشاه تاکید کرد: مراسم یادواره شهدای روحانی در پایگاه شهید مصطفی خمینی واقع در حوزه علمیه امام خمینی(ره) در روز پنجم آذرماه برگزار می شود و در آخرین روز از هفته بسیج نیز مراسم غبارروبی مزار شهدا با حضور بسیجیان و طلاب در گلزار شهدای استان برگزار و با خانواده‌های معظم شهدای روحانی کرمانشاه دیدار خواهیم کرد.

 

حجت‌الاسلام مفید تصریح کرد: بسیج طلاب استان افزون بر انجام برنامه‌های معمول، در راستای حمایت از برنامه‌های اقشار مختلف بسیج به پایگاه‌های مقاومت سراسر استان اعزام می‌شوند و افزون بر این در برگزاری نشست‌های بصیرتی همکاری می‌کنند.

 

وی افزود: بسیج نهادی با ویژگی خودجوشی، بصیرت، بیداری و وظیفه شناسی و تکلیف مداری است که باید براساس اخلاص به این تکالیف عمل شود و هدف از بسیج، تذکر هدف بعثت انبیا در قالب یادآوری انتظارات و وظایف به افراد و جامعه و نیز یادآوری ولایتمداری و میثاق با ولایت است./967/پ202/ب4

ارسال نظرات