۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۲۳۲۴۰۸

رادیو معارف در پرتو خورشید حکمت

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف در ویژه برنامه زنده «خورشید حکمت» در سالروز میلاد حضرت امام محمد باقر(ع) به بررسی سیره آن حضرت می پردازد.
پرتو خورشيد حکمت

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، همزمان با سالروز میلاد خجسته حضرت امام محمد باقر علیه السلام، ویژه برنامه زنده «خورشید حکمت» تقدیم شنوندگان می‌شود.

 

در این برنامه حجت الاسلام والمسلمین محمود صفاری کارشناس مباحث تاریخی به بررسی سیره سیاسی، اجتماعی و اقتصادی امام محمّد باقرعلیه السلام و تبیین ویژگی‌های شخصیتی ایشان همچون اهتمام به حقوق مالی مردم، احترام به حقوق اجتماعی انسان‌ها، توجه جدی به امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، تاکید بر حسابگری در معیشت، تاکید بر رعایت اصول اخلاقی و انسانی در امور اقتصادی، تأکید ایشان بر عدالت اجتماعی در غنای اقتصادی، تقیّه برای حفظ بنیه اقتصادی نیروها، القای روح ظلم‌ستیزی در پیروان، ابراز نفرت از فرمانروایان ناصالح می‌پردازد.

 

ویژه برنامه زنده «خورشید حکمت» کاری از گروه معارف وعلوم اهل بیت علیهم السلام به سردبیر تهیه کنندگی ابوالفضل سلیمانی و گویندگی محمود رضا صابری از ساعت 8:40 چهارشنبه 5 آذر 93 از رادیو معارف پخش می‌شود. علاقمندان به دریافت این برنامه می‌توانند پس از پخش به صفحه اختصاصی برنامه «خورشید حکمت» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./978/د101/ی

ارسال نظرات