۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۲۳۲۴۶۷
مبارز فلسطینی:

داعش مجازات کوتاهی مسلمانان نسبت به فلسطین است

خبرگزاری رسا ـ مبارزه فلسطینی پدیده داعش را کیفر بی‌توجهی امت اسلام در حق اسلام و فلسطین خواند و گفت: اگر به وظیفه خود به درستی عمل کنیم، داعش نابود می‌شود.
دومين روز کنگره جهاني جريان هاي افراطي و تکفيري ها از ديدگاه علماي اسلام درقم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین برکت، از مبارزان فلسطینی در دومین روز از کنگره جهانی جریان های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام که در مدرسه امام موسی کاظم(ع) قم برگزار شد، گفت: داعش مجازات کوتاهی امت اسلام درباره فلسطین است.

 

وی افزود: داعش یک مجازات است، مجازات و کیفر بی توجهی امت اسلام در حق اسلام و فلسطین است، داعش نمی تواند بر روی پای خود ایستاده و به موفقیتی برسد اگر ما به وظیفه خود عمل کنیم.

 

این مبارز فلسطینی بیان داشت: خدا را شکر می کنیم که ایران را با اسلام و اسلام را با ایران عزیز کرد و یک فرد عرفانی و انقلابی توانست روح و عقل ملت ایران را نشان دهد.

 

وی ادامه داد: ما به دشمنان نشان دادیم که با آنها سخت هستیم ولی میان خود رحیم نیستیم، باید با وحدت میان خود رحیم و مهربان باشیم، بینش انسانی و اسلامی که در اسلام است کجا رفته است.

 

برکت تصریح کرد: فلسطین پاداش وحدت امت اسلامی است؛ فلسطین مسأله مقدسی است، فلسطین می تواند راه رسیدن امت اسلامی به اقتدار را کوتاه کند و دشمنان می خواهند این راه را ناامن کنند.

 

وی یادآور شد: دشمنان می خواهند راه تهران تا قدس نا امن باشد؛ دشمنان می خواهند که انقلاب اسلامی به آرمان‌های خود نرسد.

 

این مبارز فلسطینی با تأکید بر این که اسرائیل عملا خانه عنکبوت است، بیان داشت: غزه بارها در برابر این رژیم ایستادگی کرده است؛ اسرائیل قدرت خود را از ضعف ما می گیرد./993/پ202/ی

ارسال نظرات