۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۲۳۲۵۸۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

پیوند با ولایت مهم ترین عامل پایداری بسیج است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد پیوند با ولایت را مهم ترین عامل پایداری بسیج دانست و گفت: این پیوند از معیارهای اصیل بسیج است.
من يك بسيجي ام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد پاپی‌نژاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد، صبح امروز، در همایش بسیجیان این شهرستان گفت: بسیج همواره در راه اعتلای اسلام و آرمانهای انقلاب اسلامی حضوری فعال و آگاهانه در صحنه دارد.

وی با بیان این که حرکت بر مبنای منویات رهبر معظم انقلاب و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی ایران در تداوم بسیج و تفکر بسیجی مؤثر است، گفت: پیوند با ولایت مهم ترین عامل پایداری بسیج است.

پاپی‌نژاد در ادامه بسیج را حاصل اندیشه های امام راحل بیان کرد و عنوان داشت: تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان معمار کبیر انقلاب در سال 1358 یکی از ثمرات انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد با اشاره به این که بسیج نهادی مردمی است، خاطرنشان کرد: روز به روز به قوت و اقتدار این نهاد افزوده می شود.

وی با اشاره به این که امروزه تفکر بسیجی در متن جامعه نهادینه شده است، بیان داشت: تفکر بسیجی بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی غرب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد با اشاره به توطئه های دشمن تصریح کرد: بسیج با تمام توان در برابر زیاده خواهیهای دشمن ایستاده و تحقق رویاهای پوچ آنها را نقش بر آب می کند.

وی با اشاره به هراس دشمن از اقتدار مثال‌زدنی بسیج افزود: دشمنان اسلام به دنبال انحلال این نهاد مردمی هستند.

پاپی‌نژاد یادآور شد: این همایش برای تجدید بیعت دوباره با امام راحل است و بسیجیان همواره بر عهد و پیمان دیرینه خویش با امام راحل و رهبر معظم انقلاب ثابت قدم مانده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمیکنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام بدانند که مجاهدت های بسیجیان گمنامی که با هدف کسب رضای خداوند، در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال انجام وظیفه هستند، به بدنه بسیج انسجام و اقتدار بخشیده است./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات