۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۲۳۳۰۷۲
رییس مرکز تعالی کوثر قم:

اطاعت پذیری از ولایت مهم‌ترین انگیزه شهدا برای رفتن جبهه بود

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز تعالی کوثر قم، اطاعت پذیری از ولایت و دفاع از دین را از مهم ترین انگیزه شهدا برای رفتن به جبهه ها دانست و گفت: تمامی شهدا بدون استثناء در وصیت نامه های خود تاکید بر حمایت از رهبری داشته اند.
سردارجواد ملكي

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا درکاشان، سردارسرتیپ جواد ملکی رییس مرکز تعالی قم پنجشنبه شب در پنجمین یادواره شهدای سازمان تاکسیرانی شهرستان کاشان در سالن مهرگان فرهنگسرای مهر کاشان با اشاره به این که برگزاری یادواره شهدا درجهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و پیروی از آرمانهای مقدس آنان است گفت: اگر شهدا در راه اسلام و نظام اسلامی به شهادت نرسیده بودند امروز اثری از دین و مملکت نبود.

 

وی ایمان به خدا و مجاهده در راه خدا را رمز جاودانگی انسانها دانست افزود : شهدا کسانی هستند که در اوج جوانی و بهترین دوران عمرجان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به جبهه ها رفتند تا از اسلام و جمهوری اسلامی دفاع کنند.

 

ملکی با اشاره به این که جمهوری اسلامی در حالی صدام حسین را که قصد داشت طی مدت کمتر از ده روز در تهران سخنرانی‌ کند شکست داد یاد آور شد: جمهوری اسلامی در اوایل انقلاب در حالی که هنوز آمادگی مقابله با ارتش مجهز عراق را نداشت اما رزمندگان اسلام با فرمان ولایت راهی جبهه ها شدند و در مقابل دشمن مقاومت کردند و به شهادت رسیدند.

 

وی در ادامه بسیجی بودن و بسیجی زندگی کردن را برای همه افتخار و ارزش دانست و با تأکید برحفظ این روحیه گفت: ‌بسیجیان پایه گذار، بنیان گذار اصلی در نظام جمهوری اسلامی هستند که این نظام تا ظهورحضرت مهدی (عج) همه جهانیان از برکاتش بهره مند خواهند شد.

 

وی با اشاره به این که بسیج همواره در نظام مقدس اسلامی گره گشای همه مسائل نظام بوده است گفت: افزود: بسیج و بسیجیان قبل از جنگ تحمیلی نیز در عرصه های مختلف صحنه گردان ما بودند.

 

به گفته وی دشمنی ‌که با همه توان خود مرزهای ما را درنوردیده بود با بسیجیانی که هیچ نام و نشانی در هیچ دفتری نداشتند و هیچ انتظاری به غیر از پاداش الهی نداشتند روبرو شدند. 

 

رییس مرکز تعالی کوثر قم یاد آورشد: امروز مملکت ما بر پایه فرهنگ بسیجی اداره می شود و نیروهای انتظامی، ارتش و سپاه و تمامی آنهایی که در مسیر خط ولایت حرکت می کنند و دلشان برای اسلام می تپد و راه شهدا را ادامه می دهند بسیجی هستند.

 

لازم به توضیح است پنجمین یادواره شهدای سازمان تاکسیرانی شهرستان کاشان با همکاری فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و با حضور فرماندهان پایگاه های بسیج سپاه، خانواده شهدا و کارکنان سازمان تاکسیرانی شهرستان کاشان در فرهنگسرای مهراین شهرستان برگزارشد./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات