۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۳۳۱۱۹
شریعتمداری:

مرگ بر آمریکا هویت ما است/ اصولگرایان چاره ای جز وحدت ندارند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مسؤول روزنامه کیهان با اشاره به لزوم اتحاد اصولگرایان گفت: مشکل اصلی دشمنان ساختار نظام ما و تکیه ما بر اسلام ناب است و تا زمانی که ما به مواضع خود معتقدیم و نظام سلطه بر خوی استکباری تکیه دارد این نزاع ادامه خواهد داشت.
حسين شريعتمداري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حسین شریعتمداری مدیر مسؤول روزنامه کیهان ظهر امروز در جمع اصولگرایان اصفهان با اشاره به شرایط حساس و مهم کنونی کشور و جهان اظهار کرد: همه مسائل به ساختار نظام مربوط می‌شود، علت درگیری ما با نظام سلطه این است که در نظام ما اسلام ناب بر کرسی نشسته و حاکمیت اسلام ناب محمدی در کشور ما صورت گرفته است.

 

وی در ادامه افزود: اگر اسلام ناب همچنان در کتاب های ما بود کسی با ما مشکل نداشت زیرا این نسخه شفا بخش به میدان نیامده بود و عملی نشده بود، امروزه میدان جنگ عوض شده اما جنگ هنوز تمام نشده است و مادامی که ما بر حاکمیت اسلام ناب تکیه داریم و نظام سلطه بر خوی استکباری تکیه دارد این نزاع نیز ادامه خواهد داشت و در حقیقت همه مشکلات دشمنان با ما ریشه در تبعیت ما از اسلام ناب دارد.

 

شریعتمداری برخوردار بودن از نظامی بر مبنای اسلام ناب را یک لطف الهی دانست و تصریح کرد: دشمنان با اسلام آمریکایی مشکلی ندارند ولی در برابر اسلام ناب ساکت نخواهند بود، ما نیز نباید در برابر دشمنان سکوت نیم زیرا سکوت به معنای تسلیم است و ما باید به دشمنان نشان دهیم که پای ماجرا ایستاده ایم و هرگز حاضر به تسلیم نخواهیم بود و در این راه اولین لازمه ما وحدت و همدلی است که باید بیش از پیش به آن دست پیدا کنیم.

 

مدیر مسؤول روزنامه کیهان خواص را مانند پرچم یک سپاه در جنگ توصیف کرد و گفت: باید پرچم ها را به بالا ببریم تا مشخص شود ما چقدر زیاد هستیم و چه کسانی در چه جبهه ای هستند، تا زمانی که پرچم بالا نرود معلوم نمی‌شود پیروان ولایت چه کسانی هستند و چه تعدادی دارند، حزب الله و پیروان ولایت جمعیت بسیار زیادی هستند که باید با بالا بردن پرچم ها مشخص شوند و منتظر 9 دی ها نباشند.

 

اختلافات اصولگرایان موجب افشای اسرار نظام می‌شود

وی با اشاره به اینکه مرگ بر آمریکا شناسنامه و هویت ما است بیان کرد: فرجی دانا به عنوان یک وزیر پای قول‌های خود مبنی بر برائت و عدم حمایت از فتنه نایستاد و به همین دلیل استیضاح شد و در حقیقت کسان دیگری وزارت خانه وی را کنترل و هدایت می‌کردند ولی فرهادی با فرجی دانا و دیگر گزینه‌ها متفاوت است و برائت از فتنه و خط قرمز بودن فتنه را در مجلس اعلام کرد ولی باید مراقب افرادی که با پوشش‌های دیگر وارد می‌شوند بود و اجازه فعالیت به آنها نداد.

 

شریعتمداری با بیان اینکه گارتن اش به عنوان یک استراتژیست مطرح پیش از فتنه به کشور سفر کرد برای برنامه ریزی فتنه اظهار کرد: این استراتژیست غربی معتقد است وقتی نیروها باهم اختلاف پیدا کنند اسرار یکدیگر را فاش می‌کنند و در جبهه اصولگرایان به دلیل سفید بودن پرونده ها به هنگام اختلاف اسرار نظام فاش می‌شود و متأسفانه در برخی مسائل شاهد این موضوع بوده‌ایم و به همین دلیل است که پیش از هرچیز جبهه اصولگرایی نیازمند اتحاد و انسجام است.

 

مدیر مسؤول روزنامه کیهان با اشاره به اینکه ملاک برای ما در همه مسائل رهبر معظم انقلاب است، از برخی مواضع علی مطهری انتقاد کرد و این اظهارات و مواضع را نشانه دید پایین ارزیابی کرد.

 

مدعیان اصلاح طلبی اعتقادی به ولایت فقیه ندارند

وی ضمن تأکید بر اینکه مدعیان اصلاحات اعتقادی به ولایت فقیه ندارند خاطر نشان کرد: این مسأله شامل همه اصلاح طلبان نمی شود ولی سران و مدعیان اصلاح طلبی اعتقادی به ولایت فقیه ندارند و در ماجرای فتنه هم این موضوع مشخص شد و امروز هم شاهد هستیم که هنوز از مواضع خود و مواضع فتنه گران فاصله نگرفته‌اند و حتی هتک حرمت عاشورای سال 88 توسط فتنه گران را هم محکوم نکرده‌اند.

 

شریعتمداری درباره مذاکرات و تمدید مذاکرات تصریح کرد: خیلی زود برای همه مشخص شد که به چه علت رهبر معظم انقلاب نسبت به مذاکره با آمریکا خوشبین نبودند و اگر مخالفت می‌کردند بهانه ای می‌شد برای اینکه عده‌ای بگویند رهبری اجازه تغییر شرایط و درست شدن اوضاع را ندادند.

 

مدیر مسؤول روزنامه کیهان فضای دانشگاه را حزب اللهی دانست و بیان کرد: احمدی نژاد خدمات بسیاری انجام داد که خیلی ها در برابر این خدمات حتی انگشت کوچک هم محسوب نمی‌شوند ولی در اواخر دوران ریاست جمهوری خود مرتکب اشتباهاتی شد و علت انتقادات اصولگرایان از وی شباهت پیدا کردن به اصلاح طلبان در اواخر دوران خود بود ولی در کل اختلافات اصولگرایان بسیار جزئی است و باید به یک انسجام و اتحاد برسیم و بازگشت به احمدی نژاد هم با بررسی ملاک‌ها و سنجیدن شخص با ملاک حق مشخص می‌شود./1304/پ202/ج

 

ارسال نظرات