۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۲۳۳۱۴۲
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مهم ترین هدف آمریکایی‌ها از مذاکرات تأمین منافع صهیونیست‌ها است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با یادآور شدن چهره پلید و منافقانه آمریکایی‌ها در مذاکرات هسته‌ای، تأمین منافع صهیونیست‌ها را هدف اصلی آمریکای‌ها از مذاکرات دانست و گفت: آمریکایی‌ها همه جزئیات مذاکرات هسته‌ای را در اختیار صهیونیست قرار می‌دادند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: مؤمن متقی در همه لحظه‌ها تلاش می‌کند اعمال و رفتارش را مورد ارزیابی قرار دهد و برای خودش قیمت گذاری منطقی داشته باشد و در همین راستا می‌کوشد که مبادا خودش را به کمترین قیمت و ارزان‌ترین متاع دنیایی بفروشد.

امام جمعه شهرکرد، پنجم صفر شهادت حضرت رقیه(س) یادآور شد و افزود: حضرت رقیه(س) همچون حضرت علی اکبر(ع) جزو همیشه ماندگار عرصه کربلا شد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، اهل بیت عصمت و طهارت را چراغ هدایت، جهت دهنده و رهگشا برای بشریت دانست و تصریح کرد: به برکت توجه خاصه خدای متعال به خاندان عصمت و طهارت، حضرت رقیه(س) نازدانه امام حسین(ع) گرفتاران و بیماران بسیاری را شفا داده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام، برگزاری همایش سه ساله‌های حسینی در ایران را حرکتی ارزشمند و مغتنم در راستای درس گرفتن از مقاومت، ایستادگی، کفر ستیزی، دشمن ستیزی و استکبار ستیزی حضرت رقیه(س) در ماجرای کربلا دانست.
وی با تأکید بر این که اشک ریختن در مصیبت و مظلومیت حضرت رقیه(س) باید منجر به شناخت صحیح راه و جهت شود، گفت: اگر یزیدیان و شمرهای زمان بر ما حکومت کنند و ما تنها بر مصیبت حضرت رقیه(س) بگریم، به یقین این گم کردن راه و هدف عاشورا و قیام امام حسین(ع) است.
امام جمعه شهرکرد به 7 آذر روز نیروی دریایی اشاره و جایگاه و نقش عظیم اما گمنام این مجموعه در صیانت از مرزها و امنیت کشور را یادآور شد.
وی افزود: رشادت‌ها و فداکاری‌های نیروی دریایی در حفاظت از مرزهای آبی تحسین برانگیز است اما این نقش آفرینی و جهادگری‌ها در جامعه بازگو نمی‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به 8 آذر روز همبستگی با ملت فلسطین، اسرائیل را جنایت‌کار و فاسد اصلی در جهان دانست و گفت: حکام آمریکا نیز از سوی این رژیم غاصب مدیریت و هدایت می‌شوند.
وی آمریکا را همچون عروسکی در دست اسرائیل دانست و اظهار داشت: اسرائیلی‌ها همه قدرت اقتصادی، رسانه‌ای و نظامی آمریکایی‌ها را به دست گرفته و سردمدار امور و ایجاد فساد در جهان شده‌اند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که صهیونیست دشمن اصلی جهان اسلام است، افزود: آمریکایی‌ها ارباب حلقه به گوش اسرائیل غاصب هستند و بدون اجازه از اسرائیل توان هیچ گونه حرکت و اقدامی را ندارند.
این مقام مسؤول با یادآور شدن چهره پلید و منافقانه آمریکایی‌ها در مذاکرات هسته‌ای، تأمین منافع صهیونیست‌ها را هدف اصلی آمریکای‌ها از مذاکرات دانست و گفت: آمریکایی‌ها همه جزئیات مذاکرات هسته‌ای را در اختیار صهیونیست قرار می‌دادند؛ چرا که حفظ و تأمین منافع اسرائیلی‌ها برای آن ها از همه چیز مهم‌ تر بود.
امام جمعه شهرکرد با تأکید بر این که هر کس حامی صهیونیست شود در جهان منزوی خواهد شد، اسرائیل را یک رژیم کودک کش، خیانت کار،  وحشی، خون‌ریز و خون‌خوار، بی رحم و جنایت آفرین عنوان و تصریح کرد: با وجود این که آمریکایی‌ها روز به روز به انزوا و نابودی کشیده می‌شوند اما همچنان از اسرائیل حمایت می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، شکست و حقارت آمریکا را به برکت فرهنگ بسیجی، انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی دانست و گفت: آن کسانی که همچنان از روی غفلت و بی‌توجهی  دل در گرو استکبار و امید به حل مشکلات داخل از طریق آن ها بسته‌اند بدانند که آب ما با استکبار به یک جوی نمی‌رود.
وی، ششم آذر روز مجلس را یادآور شد و گفت: آیت‌الله مدرس فقیه مجاهد، بصیر، هوشیار، شجاع و دلاور بود که توانست با شجاعت و اقتدار خود دشمن را به خاک ذلت و نابودی بکشاند.
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر این که نمایندگان مجلس شجاعت و ایستادگی در پای ارزش‌ها را از شهید مدرس بیاموزند، تصریح کرد: خوشبختانه چهره‌های مقاوم و مقتدر در مجلس وجود دارد اما باید مراقب بود که با توجیه‌ها و بهانه‌های غلط برخی ما را از مسیر و رسالت اصلی دور نکند که به یقین این نقشه شیطان و شیطان صفتان است.
وی نمایندگان را بر هوشیاری و بصیرت و عدم گرفتارشدن به تحلیل‌های نادرست و باز ماندن آن ها از مسیر اصلی توصیه و تأکید کرد و گفت: به یقین ایستادگی و مقاومت در دفاع از ارزش‌ها فلاح و رستگاری را در پی خواهد داشت./9457/پ202/ب2
ارسال نظرات