۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۲۳۳۹۵۱
سردار نقدی در جلسه شورای اداری قم:

عدم توافق هسته‏ای بهانه‏ای برای تداوم تحریم‏ها است

خبرگزاری رسا ـ سردار محمد رضا نقدی با اشاره به تمدید مذاکرات هسته ای گفت: آمریکا با بهانه‏های مختلف به دنبال تداوم تحریم ها است.
سردار نقدي، رييس بسيج مستضعفين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلسه شورای اداری استان قم با حضور سردار نقدی فرمانده بسیج مستضعفین کشور صبح امروز در فرمانداری قم( استانداری سابق) برگزار شد.

 

سردار محمدرضا نقدی فرمانده بسیج مستضعفین کشور گفت: بعد از انقلاب اسلامی ایران افول قدرت‏های مستکبر جهان شروع شد که همین ترس از بروز قدرت انقلاب در جهان و افول آنها موجب شد تا به فکر توطئه سازی علیه انقلاب باشند.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این توطئه‏ها زمانی با نفوذ در بین مسؤولان نظام و زمانی با جنگ و کشتار همراه بوده اما اکنون با فشارهای اقتصادی و سیاسی در جریان است.

 

سردار نقدی قدرت هسته‏ای ایران را برای ادامه تحریم‏ها از سوی آمریکا و غرب بهانه‏ای برای ادامه تحریم‎‏ها دانست و ابراز داشت: آمریکا و غرب به دنبال بهانه‏ای هستند تا با تحریم‏های اقتصادی جلوی پیشرفت انقلاب را بگیرند و پیشرفت انرژی هسته‏ای و عدم رسیدن به توافقی جامع از بهانه‏های آنها برای ادامه تحریم‏ها است.

 

وی کاهش اخیر قیمت نفت را در جهان فشاری جدید بر اقتصاد ایران دانست و اظهار داشت: از مشکلات کشور رکود تورمی است که به شدت بر مسؤولان و مردم فشار آورده و برای حل آن نیاز به کار علمی و کارشناسی دقیق است که برای فشار بیشتر اقتصادی بر ایران کاهش قیمت نفت از سوی غرب مقرر شده است.

 

وی با ارائه راه‏کاری در این شرایط اقتصادی تصریح کرد: افزایش تولید بدون سرمایه گذاری کلان بهترین راه برای مقاومت اقتصادی در این شرایط است؛ بنابراین بسیجیان با ایجاد شغل‏های زود بازده به این امر همت گماشته‏اند.

 

سردار نقدی به جلسات جهاد اقتصادی بسیج اشاره کرد و تأکید کرد: بسیج با حضور در دورترین و محروم‏ترین نقاط کشور با فعالیت جهادی به ایجاد بنگاه‏های زود بازده اقتصادی پرداخته است.

 

وی در پایان با اشاره به این‏که بسیج 100 هزار شغل در کشور ایجاد کرده یادآور شد: بسیج با ورود در دوازده عرصه اقتصادی و پیشنهاد‏های کارشناسی ارائه شده به مسؤولان به فعالیت‏‏های بسیاری پرداخته است./1329/پ202/ج

ارسال نظرات