۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۲۳۴۰۲۴

ششمین کنگره حزب اسلامی کار برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ ششمین کنگره حزب کار اسلامی با حضور اعضای حزب در سالن تلاش وزارت کار برگزار شد.
حزب اسلامي کار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کمالی دبیر حزب اسلامی کار در ششمین کنگره حزب اسلامی کار که پیش از ظهر امروز چهارشنبه 12 آذر ماه در سالن تلاش وزارت کار برگزار شد، گفت: روشنفکران از وضعیت موجود کشور ناراضی هستند و به دنبال راهکاری برای حل مشکلات نیستند.

 

وی با انتقاد از عملکرد صدا و سیما افزود: صدا سیما سعی می کند که مسایل اصلی کشور را نادیده گرفته و به مسایل پیش پا افتاده می پردازد، فیلم های صدا و سیما آگاهی دهنده نیست و قصد سرگرم کردن مردم را دارند.

 

دبیر کل حزب اسلامی کار ادامه داد: سیستم اقتصادی کشور مناسب نیست و کارگران کارخانه ها با درآمد های اندکی که دریافت می کنند با مشاهده اختلاس های بزرگ در کشور، انگیزه خود را برای کار و کارآفرینی از دست می دهند.

 

کمالی با بیان اینکه دولت نباید خود را مالک نفت بداند، گفت: نفت متعلق به مردم است و نباید پول آن بعد از فروش در اختیار افراد معدودی قرار گرفته شود.

 

وی با اشاره به اینکه دولت باید ساختار خود را اصلاح کند، اعلام کرد: حزب اسلامی کار طرحی را در رابطه با اصلاح ساختار ارایه داده است.

 

گفتنی است که در ادامه این مراسم از سرحدی زاده بنیانگذار حزب اسلامی کار با حضور محمد غرضی، کواکبیان و حجت‌الاسلام موسوی لاری تجلیل و تقدیر به عمل آمد./818/پ203/ب4

ارسال نظرات