۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۲۳۴۰۵۹
با حضور سردار نقدی؛

خانواده‌های شهدای شاخص قم تجلیل شدند

خبرگزاری رسا ـ مجمع عالی بسیج استان قم عصر امروز با حضور سردار نقدی و فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم برگزار و با انجام رأی گیری طی این مراسم، هیأت رییسه مجمع تعیین شد.
شهداي قم

به گزارش خبرگزاری رسا، مجمع عالی بسیج استان قم عصر امروز با حضور سردار نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، سردار مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم و برخی دیگر از مدیران و فرماندهان بسیج قم و اعضای شورای اسلامی شهر قم در حسینیه ثارالله سپاه علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، سردار مهدوی‌نژاد، فرمانده سپاه قم و سردار نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم سخنرانی کردند و خانم کریمی و محمد دخیلی دبیران کارگروه‌های سلامت و اقتصاد بسیج استان قم مطالبی را در مورد افزایش جمعیت و رویکرد صنعت غذایی استان بیان داشتند.

 

سردار نقدی طی سخنرانی خود در این مراسم گفت: نقطه اصلی اثرگذار در سرنوشت پیام انقلاب، عملکرد مناسب بر اساس اندیشه عدالت محور است؛ هرچه ایران به ویژه شهر قم عدالت محورتر باشد و در آن ظلم و جنایت کمتری صورت پذیرد و بر اساس مبانی اسلامی حرکت و پیشرفت کند، پیام انقلاب اسلامی در جهان رواج بیشتری می‌یابد.

 

وی با بیان این‌که فعالیت‌های مجمع عالی بسیج نباید منتهی به برگزاری همایش شود، گفت: این مجمع باید از قبل کارهای علمی و نظری انجام شده را به اعضا ارائه دهد و در همایش‌ها، پس از رفع ابهامات مربوط به موضوع، موافقان و مخالفان نظرهای خود را ارائه دهند تا تصمیمات مناسبی گرفته و استان قم را یک قدم به اهداف انقلاب اسلامی نزدیک‌تر کند.

 

همچنین با بیان این‌که رده‌های بسیج به عنوان مجموعه‌ای در هم تنیده باید در کنار هم جمع شده و قلب‌های خود را به هم گره بزنند، اظهار داشت: تشکیل مجمع عالی بسیج برای بهره‌مندی از افراد متخصص و افکار ممتاز امری لازم بود تا مجموعه بزرگ بسیج کارآمدتر شود.

 

شایان ذکر است، در این همایش جهت انتخاب هیأت رییسه مجمع رأی گیری صورت گرفت و پس از شمارش آراء، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان به عنوان رییس این مجمع، مجید محبی نایب رییس دوم و علی سپهوند و علی اکبر حقویسی به عنوان دو بازرس مجمع معرفی شدند.

 

گفتنی است، در پایان مراسم، از خانواده شهیدان شاخص استان قم با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین تجلیل و تقدیر به عمل آمد و بر این اساس از پدر شهید دل‌آذر، حجت‌الاسلام میرقیصری و همچنین مادر شهیدان شفیعی قدردانی شد و سپس بیانیه مجمع عالی بسیج استان قم قرائت شد./997/پ202/س

ارسال نظرات