۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۲۳۵۱۸۰
فرمانده سپاه امام رضا:

همت جهادی در گرو مدیریت جهادی به بار می نشیند

خبرگزاری رسا ـ احمدی با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر این که اقتصاد مقاومتی را با رویکرد مدیریت جهادی امکان پذیر است، گفت: همت جهادی در گرو مدیریت جهادی به بار می نشیند.
غلامرضا احمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سردار غلامرضا احمدی، فرمانده سپاه امام رضا(ع)، امروز در همایش تجلیل از جهادگران خراسان رضوی که با عنوان «شکوه هجرت» در مجتمع دشت بهشت شاندیز برگزار شد، با اشاره به حضور جهادگران معنوی و عمرانی در اردوهای جهادی، گفت: طلاب خراسان رضوی با حضور در اردوهای جهادی هم مأموریت جهادی و عمرانی و هم مأموریت معنوی و فرهنگی را انجام می دهند.


وی با بیان این که افراد نباید مسؤولیت خود را به دوش دیگران بیندازند، افزود: ما همه نسبت به سرنوشت اسلام  و تحقق اوامر رهبر معظم انقلاب مسؤول هستیم.


فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به سخن  امام خمینی (ره) که فرمودند: «ما در جنگ دو ابهت شرق و غرب را شکست دادیم»، تصریح کرد: متأسفانه ما امروز آنقدر درگیر مسائل سیاسی شده ایم که از این سخنان ارزشمند غافل شده ایم.


احمدی به تلاش های جهادگران عرصه دفاع مقدس در سواحل مدیترانه اشاره کرد و گفت: رزمندگان ما میدان قدرت نمایی استکبار و تمام حیثیت آمریکایی ها که ناو و موشک و ارتش بود را شکست دادند.


فرمانده سپاه امام رضا (ع) یادآور شد: ارتش مردمی، سپاه و بسیج که روزی دست خالی در برابر عراقی ها ایستادند در روزهای پایانی جنگ به برکت مجاهدت های دانشمندان وارسته ای همچون شهید طهرانی مقدم قدرتمند شده و نیاز به هیچ قدرت دیگری نداشتند.


وی به رشادت های سردار قاسم سلیمانی اشاره و ابراز کرد: با وجود اینکه  اکثر خانواده های عراقی در جنگ هشت ساله یک کشته داده اند اما امروز به جای کینه از هر فرصتی که به دست می آورند از عظمت مقام عظمای ولایت، ملت و مردم ایران و سردار سلیمانی یاد می کنند.

 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان این که عراق هنوز در اشغال آمریکایی ها است، خاطرنشان کرد: با آن که ارتش عراق از آمریکا خارج شده است اما وزارتخانه آمریکا در عراق 15 هزار عضو دارد در حالی که هیچ سفارتخانه ای این تعداد عضو را ندارد و این مسأله نشان دهنده این است که آمریکا هنوز تصمیم به دخالت در سیاست های این کشور را دارد.


احمدی، سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با اقتصاد مقاومتی را نسخه ای شفابخش در برابر تحریم های دشمنان دانست  و یادآور شد: ایشان13 سال شعار سال را بر مبنای مباحث اقتصاد مقاومتی نامگذاری کردند اما این شش سال اخیر به علت این که اقتصاد مقاومتی محقق نشد، سال93 را، اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کردند.


وی با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر این که اقتصاد مقاومتی را با رویکرد مدیریت جهادی باید انجام داد، تصریح کرد: همت جهادی در گرو مدیریت جهادی حاصل می شود./930/پ202/ب5

 

ارسال نظرات