۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۵
کد خبر: ۲۳۵۹۵۹
مسؤول ستاد شهدای گمنام استان اصفهان:

آمریکایی‌ها با هستی ما مشکل دارند نه با هسته‌ای

خبرگزاری رسا ـ مسؤول ستاد شهدای گمنام استان اصفهان با اشاره به این که ابتدای انقلاب تحریم بودیم، امروز هم تحریم هستیم و بعد از این هم تحریم خواهیم بود، گفت: آمریکایی ها با هسته ای ما مشکل ندارند، آمریکایی ها با هستی ما مشکل دارند.
عبدالمحمود محمودي مسؤول ستاد شهداي گمنام استان اصفهان عبدالمحمود محمودي مسؤول ستاد شهداي گمنام استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، عبدالمحمود محمودی مسؤول ستاد شهدای گمنام استان اصفهان دو شنبه شب در مراسم یادواره شهدای دانشجوی شهرستان کاشان در تالار فیض دانشگاه کاشان گفت: امروز افراط تکفیری در زیر پرچم لااله الاالله و با نام اسلام از یک طرف و افراط مهدویت ماهواره های انگلیسی از طرف دیگر قرار است اسلام ناب محمدی را قیچی کنند.

 

 وی جنگ نرم امروز دشمن را سخت تر از جنگ سخت 8 ساله دانست و گفت: در جنگ سخت، دشمن در مقابل و روبرو قرار داشت و مشخص بود اما امروز دشمن در جنگ نرم هیچ نشانی از خودش باقی نمی گذارد.

 

وی با اشاره به این که  امروز تکلیف ما در جنگ نرم با دشمن سنگین تر از زمان جنگ سخت با دشمن است یاد آورشد: سخت بودن جنگ نرم از جنگ سخت به این معنا نیست که بخواهیم عظمت کار شیرمردان 8 سال دفاع مقدس کم رنگ شود چرا که آنها طی 8 سال جنگ سخت با دشمن با دست خالی در تابستان و زمستان جلوی همه دنیا ایستادند و در این راه شهید محمد باقری در ارتفاعات کردستان نه تیر خورد و نه ترکش خورد بلکه یخ کش شد و به شهادت رسید.

 

محمودی گفت: شهید مجتبی محمودی نیز در فاو و در تابستان از گرما به شهادت رسید و در عملیات بیت المقدس 7 در شلمچه نیز رزمندگانی از لشکر امام حسین(ع) استان اصفهان از تشنگی به شهادت رسیدند.

 

وی یاد آورشد: در کربلا امام حسین(ع) و اصحاب اش تشنه شهید شدند اما از تشنگی شهید نشدند در حالی که بسیجی های خمینی(ره) از تشنگی در شلمچه شهید شدند که این امر نشانه عظمت کار شهدای در 8 سال دفاع مقدس و جنگ سخت با دشمن است.

 

افراطی تکفیری و افراطی ماهواره اجاره ای انگلستان می خواهند اسلام ناب محمدی را قیچی کنند

 

مسؤول ستاد شهدای گمنام استان اصفهان با اشاره به این که امروز نیز انگلستان و صهیونیست ها با ابزار دین به جنگ دین آمده اند متذکر شد: در چنین شرایطی که دشمن در جنگ نرم و با دین به جنگ دین آمده است به مراتب کاری سخت تر از جنگ سخت در پیش رو داریم.  

 

محمودی، تبلیغات رسانه ای تکفیری ها و پخش تصاویر دلخراش در زیر پرچم سیاه لااله الا الله و با فریاد الله اکبر را با هدف مخدودش کردن چهره اسلام و بردن ذهن ها به طرف  اسلام هراسی دانست.     

 

به گفته وی، قرار است ذهن ها را به سمتی ببرند که با مشاهده پرچم سیاه لا اله الاالله و فریاد الله اکبر، چهره اسلام را خشن معرفی کنند.

 

مسؤول ستاد شهدای گمنام استان اصفهان گفت: این یک نوع جنگ نرم است و نوع دیگر جنگ نرم از سوی شیعه نماهایی که با ماهواره های اجاره ای انگلستان به اسم اسلام، انقلاب، امام حسین(ع) و مهدویت با ظاهر علیه الاسلام و عمامه های به ظاهر مسلمین است.

 

محمودی افزود: افراطی تکفیری و داعشی در یک طرف و افراطی شیعه نمای ماهواره اجاره ای انگلستان در طرف دیگر مانند قیچی است که قرار است این وسط اسلام ناب محمدی قرار قیچی شود.

 

اگر همه پیچ و مهرهای هسته ای را هم به آمریکا بدهیم بازهم دست از سر ما دست بر نخواهد داشت

 

مسؤول ستاد شهدای گمنام استان اصفهان در ادامه با اشاره به این که تحریم های دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی که  بحث هسته ای ایران مطرح نبوده است تا به امروز که به بهانه هسته ای در تحریم دشمن قرارداریم وجود داشته است یاد آورشد: من معنای تحریم را در سن 13 سالگی در شلمچه و درون دژ عراقی ها با گوشت و پوست و استخوانم لمس و هضم کردم.

 

محمودی گفت: در ابتدای انقلاب و در دوران دفاع مقدس ایران اسلامی، انرژی هسته ای نداشت که دشمن بخواهد تحریم ها را اعمال کند، از این رو امروز برخی معتقدند اگر تحریم ها برداشته شود همه چیز ارزان خواهد شد.

 

وی افزود: همان گونه که اوباما رییس جمهور آمریکا نیز به آن اذعان داشت، اگر تمامی پیچ و مهره های انرژی هسته خود را بازکنیم و جلوی پای آمریکایی ها بریزیم باز هم آنها دست از سر ما برنخواهند داشت.  

 

محمودی با اشاره به این که ابتدای انقلاب تحریم بودیم، امروز هم تحریم هستیم و بعد از این هم تحریم خواهیم بود گفت: آمریکایی ها با هسته ای ما مشکل ندارند، آمریکایی ها با هستی ما مشکل دارند.  

 

لازم به ذکر است، شهرستان کاشان 50 دانشجوی شهید را شهید انقلاب اسلامی و اسلام کرده است./1307/پ201/ب4

ارسال نظرات