۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۲۳۷۲۱۳

30 دی ماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره فرهنگی خودجوش جوانان لرستان

خبرگزاری رسا ـ دبیر جشنواره فعالیت های فرهنگی خودجوش جوانان مؤمن و انقلابی لرستان گفت: 30 دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره فرهنگی خودجوش جوانان لرستان است.
جشنواره

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، یزدان سهرابی، دبیر جشنواره فعالیت های فرهنگی خودجوش جوانان مؤمن و انقلابی لرستان، صبح امروز، در نشست مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: تاکنون 50 مجموعه فرهنگی و برخی افراد در جشنواره نام نویسی کرده اند.

وی با اشاره به اطلاع رسانی در جهت برگزاری جشنواره فعالیت های فرهنگی خودجوش جوانان مؤمن و انقلابی در مراکز علمی و دانشگاهی افزود: این جشنواره در اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

سهرابی با اشاره به محورهای برگزاری جشنواره فعالیت های فرهنگی و خودجوش جوانان در لرستان بیان داشت: این جشنواره در محورهای گواناگون برگزار می شود.

وی در ادامه امر به معروف و نهی از منکر، سبک زندگی اسلامی، فعالیت در زمینه فرهنگ جهاد، شهادت، کار و کارآفرینی، حوزه شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، افزایش جمعیت، فعالیت در حوزه مساجد و هیأت مذهبی را از محورهای برگزاری این جشنواره بیان کرد.

دبیر جشنواره فعالیت های فرهنگی خودجوش جوانان مؤمن و انقلابی لرستان با بیان این که آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 30 دی ماه جاری است، افزود: علاقه‎مندان می توانند آثار خویش را در قالب فیلم و عکس به دبیرخانه این ارسال کنند.

سهرابی با بیان این که لینک نام نویسی در همایش بر روی سایت مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند به آدرس http://lrjavan.ir مراجعه کنند.

گفتنی است، سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، دانشگاه پیام نور لرستان، اداره کل ورزش و جوانان لرستان، صدا و سیمای مرکز لرستان، اداره کل آموزش و پرورش لرستان، شهرداری خرم آباد و دفتر امور بانوان استانداری لرستان در راستای برگزاری این جشنواره همکاری دارند./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات