۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۲۳۸۴۰۱
حجت الاسلام رضایی:

فتنه 88 جنگ با اسلام و ولایت بود

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور خطاب به کسانی که اعتقاد دارند نباید فتنه 88 را نبش قبر کرد، تصریح کرد: فتنه 88 جنگ موسوی و احمدی‌نژاد نبود بلکه جنگ با ولایت و اسلام بود و به همین دلیل باید چشم فتنه را کور کرد.
حجت الاسلام رضايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام قاسم رضایی، مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور امروز در مراسم گرامیداشت نهم دی در امامزاده قاسم بابل با اشاره به عظمت حماسه نهم دی گفت: نهم دی نقطه عطف و روز بزرگی در تاریخ جمهوری اسلامی است زیرا موجب در هم شکستن فتنه بزرگ بعد از انتخابات شد.

 

وی افزود: سران فتنه داخلی دنباله روی  و مجری نقشه های سران استکبار جهانی به عنوان رأس فتنه بودند و باید ریشه های فتنه را در سرویس های اطلاعاتی بیگانه و مراکز استکبار جهانی جستجو کرد.

 

استاد حوزه علمیه با بیان این که 500 میلیون دلار برای فتنه 88 هزینه شده بود، خاطرنشان کرد: تمام این هزینه ها برای سرنگونی نظام اسلامی انجام شد اما متأسفانه هنوز هم عده ای در داخل موضوع فتنه را باور ندارند.

 

وی خطاب به کسانی که اعتقاد دارند نباید فتنه 88 را نبش قبر کرد، تصریح کرد: فتنه 88 جنگ موسوی و احمدی‌نژاد نبود بلکه جنگ با ولایت و اسلام بود و به همین دلیل باید چشم فتنه را کور کرد.

 

حجت الاسلام رضایی به طرح شعارهای انحرافی در فتنه 88 نیز پرداخت و گفت: طرح شعار نه غزه و نه لبنان شعاری برای حمایت از رژیم صهیونیستی است زیرا به فرموده امام راحل و مقام معظم رهبری مسأله اول جهان اسلام قدس و فلسطین است.

 

وی ادامه داد: ما در راه و مسیر حمایت، هم به حزب الله شیعه و هم به حماس سنی کمک کردیم چرا که ما عقیده داریم مرزهای ما مرزهای عقیده است و به همین دلیل باید همه جهان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی متحد شود.

 

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور خاطرنشان کرد: حفظ نظام از اوجب واجبات است و  مصلحت‌اندیشی و محافظه‌کاری برای در این نظام جایی ندارد و افرادی که روزی مرتکب جنابت بزرگی به نام فتنه 88 شدند نباید مسؤولیتی در نظام اسلامی داشته باشند.

 

وی ولایتمداری را شرط اصلی برای داشتن مسؤولیت در نظام اسلامی عنوان و تصریح کرد: همه افراد در جمهوری اسلامی برای تداوم انقلاب اسلامی باید پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنند و بیاناتشان فصل الخطاب است.

 

حجت الاسلام رضایی پیام حماسه نهم دی را ایستادگی در پای ارزش ها و نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: پیام مردم در روز نهم دی این است که در حفظ نظام و ولایت و مصلحت نظام تعارفی با کسی نداریم و با ایستادگی در پای نظام و انقلاب از آرمان‌های امام و شهدا عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

 

وی با تاکید بر این که عدم سازش با آمریکا از اصول انقلاب است، گفت: امروز همه ملت یکصدا در زمانی که دشمنان تحریم های سنگین سیاسی و نظامی را بر ما تحمیل کرده اند به دشمنان و در رأس آنها آمریکا اعلام می کنند که هیچ قدرتی و فشاری ما را از مسیر انقلاب و  تبعیت از ولایت باز بدارد.

 

استاد حوزه علمیه  با طرح پرسشی با این مضمون که چه کسانی جوابگوی خسارت های سنگین مالی و اعتباری به نظام اسلامی در فتنه 88  هستند، گفت: سران فتنه داخلی که هنوز هم از عملکرد گذشته خود توبه نکرده اند باید پاسخگوی اعمال و خسارت بزرگ به خصوص به اعتبار و آبروی نظام اسلامی باشند و باید مورد محاکمه قرار بگیرند. /1313/پ202/ب1

ارسال نظرات