۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۲۳۹۰۸۰
نماینده ولی فقیه در لرستان خواستار شد؛

ضرورت محتوا بخشی به برنامه های دهه فجر

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر این که برگزاری برنامه های دهه فجر باید پر محتوا باشند، گفت: در این راستا باید نسل جوان را با اندیشه های امام راحل آشنا کرد.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز، در جلسه برنامه ریزی ستاد دهه فجر استان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: جشن های دهه فجر باید با برنامه ریزی دقیق و منسجم صورت گیرد.

وی با اشاره به دسیسه های دشمن در جامعه امروز بیان داشت: دشمنان اسلام جوانان ما را هدف قرار داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر این که مراسم دهه فجر باید باشکوه و باحضور پر رنگ جوانان انقلاب برگزار شود، بیان داشت: برگزاری جشن های دهه فجر وظیفه ملی و انقلابی است.

وی با بیان این که نباید از برنامه های دشمن غافل شد، افزود: تبیین اهداف انقلاب و آرمان های آن موجب هوشیاری جوانان در برابر هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که هوشیاری نسل جوان مهم ترین عامل نا امیدی دشمنان اسلام و انقلاب است، عنوان داشت: آشنایی جوانان با اندیشه های امام(ره) نیاز امروز جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خاطرنشان کرد: مسؤولان باید تلاش کنند برنامه های دهه فجر امسال باشکوه تر از گذشته برگزار شود.

وی با تأکید بر این که برنامه هایی که نهادهای دولتی و خصوصی در دهه مبارک فجر برگزار می کنند باید پر محتوا باشد، افزود: برای تبیین آرمان های انقلاب بین نسل جوان و نسل های بعدی باید برنامه های پر محتوایی داشته باشیم.

امام جمعه خرم آباد با بیان این که ریشه انقلاب مردمی است، خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه های دهه فجر باید با حضور مردم برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به حضور مردم ولایی در صحنه های انقلاب تصریح کرد: مردم با حضور آگاهانه خویش در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر حمایت همه جانبه خود را از انقلاب اسلامی اعلام خواهند کرد.

حجت الاسلام حیات الغیب، رییس ستاد دهه فجر استان لرستان بیان داشت:21 کارگروه استانی و 17 کارگروه شهرستانی برای اجرای برنامه های دهه فجر تشکیل شده است./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات