۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۲۳۹۸۷۰
رییس حوزه علمیه کمالیه خرم آباد:

مباحثه در مدارس علمیه جدی گرفته شود

خبرگزاری رسا ـ رییس مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با بیان این که مباحثه و تکرار درس مهم ترین عامل موفقیت طلاب است، گفت: بحث مباحثه باید در مدارس علمیه جدی گرفته شود.
مباحثه طلاب حوزه علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، آیت الله شیخ عباس‎علی صادقی، رییس مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد، صبح امروز، در نشست ماهانه با مدیران مدارس علمیه لرستان که در مدرسه علمیه کمالیه این شهرستان برگزار شد، گفت: هرچه مسلمانان دارند در سایه علم آموزی است.

وی با بیان این که در جهت علم آموزی و یادگرفتن کوچ کردن مسأله ای واجب است، افزود: انسان برای ورود به هر عرصه ای باید علم به آن داشته باشد.

آیت الله صادقی در ادامه خاطرنشان کرد: تلاش در جهت علم آموزی مهم ترین عامل موفقیت طلبه در عرصه تبلیغ و بصیرت افزایی است.

وی با تأکید بر این که طلبه باید فقیه باشد، عنوان داشت: برای رسیدن به این مقام بیشترین زمان مورد نیاز تحصیل پنج سال است.

آیت الله صادقی با اشاره به نقش مدیران و معاونان مدارس علمیه در راستای تربیت طلبه بیان داشت: حضور طلبه در کلاس درس مسأله ای ضروری است که مدیران مدرسه باید به این نکته اهمیت دهند.

رییس مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با بیان این که غیبت طلبه موجب می شود از یادگیری دروس عقب بماند، تأکید کرد: تلاش و کوشش مدیران مدرسه باید در پیشرفت طلاب جدی گرفته شود.

آیت الله صادقی با بیان این که مدیران مدراس علمیه باید نظم و پشتکار طلاب را در عرصه علم آموزی جدی بگیرند، افزود: نظم، پشتکار و خلوص نیت از مهم ترین عوامل پیشرفت طلبه است.

وی با بیان این که طلاب را باید با مباحثه آشنا کرد، خاطرنشان کرد: مباحثه و تکرار درس مهم ترین عامل موفقیت در تحصیل علم و دانش است.

آیت الله صادقی با بیان نقش تبلیغی طلاب در جامعه ابراز داشت: طلاب نباید برای رسیدن به هدف خویش از تلاش دست بکشند و همواره باید به مطالعه روی بیاورند./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات