۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۲۴۰۲۰۵
حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی:

کوچک ترین عمل نادرست شیعه به ضرر مکتب امام حسین تمام می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی به ضرورت موضع گیری قاطع مؤمنان در مقابل کفار اشاره کرد و افزود: کافر کسی است که خدا را قبول ندارد و در مقابل دین خدا ایستادگی می کند، لبخند زدن به کفار بی معنا و اشتباه است.
آقاتهراني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والسملمین مرتضی آقاتهرانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پنج شنبه شب در مراسم گرامیداشت ولادت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) که در حسینیه آیت الله مرعشی نجفی قم برگزار شد به تبیین ویژگی های تبعیت کنندگان از رسول اکرم(ص) پرداخت.

 

وی با اشاره به آیه 29 سوره فتح گفت: در این آیه ویژگی و صفات کسانی که از رسول اکرم(ص) تبعیت می کنند بیان شده که مؤمنان باید ملتزم به آن باشند تا پیرو واقعی پیامبر اسلام به حساب آیند.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی به ضرورت موضع گیری قاطع مؤمنان در مقابل کفار اشاره کرد و افزود: کافر کسی است که خدا را قبول ندارد و در مقابل دین خدا ایستادگی می کند، لبخند زدن به کفار بی معنا و اشتباه است.

 

وی با بیان این که مؤمنان باید نسبت به یکدیگر مهربانی کنند اظهار داشت: متأسفانه برخی بر خلاف دستور این آیه عمل کرده و با کفار مهربانی و با مؤمنان دشمنی می کنند، این افراد پیرو رسول اکرم(ص) نیستند، باید مهربانی در بین افراد خانواده، مؤمنان و جامعه رواج داشته باشد، چرا برخی از کسانی که در اداره جات فعالیت می کنند سبب آزار مؤمنان می شوند.

 

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی اربعین حسینی را مصداق واقعی مهربانی دانست و ادامه داد: در اربعین تمام مرزهای قومیتی که دشمن ایجاد کرده و مرزهای جغرافیایی بین مسلمانان جهان برداشته شد، انسان تا می تواند باید برای اهل ایمان دل بسوزاند.

 

وی به ضرورت ارتباط جامعه با خداوند اشاره کرد و ابراز داشت: نماز اول وقت در مساجد باید زنده شود، چرا برخی با کمترین بهانه مساجد را که بسیاری از مسائل در آن حل می شود، ترک می کنند.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این که آثار ایمان در چهره مؤمنان دیده می شود یادآور شد: کسانی که اطراف رسول اکرم(ص) هستند و از ایشان تبعیت می کنند همانند درختی تنومند خواهند شد که قدرت و قوت آنان دشمن را به خشم می آورد.

 

وی عنوان کرد حضرت موسی از خداوند پرسید که چرا این اندازه امت پیامبر خاتم را دوست داری، خداوند در جواب فرمود این امت افزون بر انجام نماز، زکات، حج و خمس، عاشورایی هستند، امروزه می بینیم که با تبلیغات میلیاردی دشمن 22 میلیون نفر از عاشقان امام حسین(ع) در اربعین شرکت می کنند این شرکت همان عاشورایی بودن است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دشمن از رهبر معظم انقلاب و مرجعیت هراس دارد خاطر نشان کرد: انقلاب بخشی از وعده های الهی است که جامعه باید مهربانی در بین مؤمنان و دشمنی با دشمنان را دارا باشند، ان شاء الله خداوند کسانی را که از کفار هراس دارند به راه راست هدایت کند.

 

وی با اشاره به این که امروزه کوچکترین عمل نادرست شیعیان به ضرر مکتب امام حسین(ع) و تشیع تمام می شود گفت: دشمن در فتنه 88 قصد داشت مقام ولایت را به حکمیت بکشاند، انسان باید وظیفه خود را به خوبی بشناسد و در حمایت از مقام ولایت به موقع عمل کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی با بیان این که رعایت نکردن احکام، طمع، بد اخلاقی و سادگی سبب گمراهی می شود ابراز داشت: گاهی رفتار یک انسان سبب هدایت یا گمراهی انسان دیگر می شود، انسان باید از دین و عقاید حقه خود محافظت کند و قدر نمعمت های الهی، به ویژه رسول اکرم(ص) را بداند./1323/پ202/ج

 

ارسال نظرات