۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۲۴۱۴۲۱
رییس حوزه هنری مطرح کرد؛

ضرورت مقابله با مبانی فکری لیبرال دموکرات

خبرگزاری رسا ـ رییس حوزه هنری در مراسم رونمایی از فیلم های باشگاه سوره گفت: هلوکاست و مبانی ارزش های لیبرال دموکرات خط قرمز دشمنان ما است و باید به آنها حمله کنیم.
محسن مومني شريف رييس حوزه هنري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری در مراسم رونمایی از مجموعه فیلم های تولید شده در باشگاه فیلم سازی سوره که یکشنبه 28 دی ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد، گفت: ما روزی را خواهیم دید که افتخار آمیزانی از این باشگاه بیرون آمده اند و شناسنامه ها آنها از فلسطین که نماد و معیار جدایی حق از باطل است، آثارشان را ساخته اند.
 
وی با اشاره به آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری اظهار کرد: نهضت انقلاب را امام(ره) شروع کردند و رهبر معظم انقلاب نیز به مساله فلسطین این طور نگاه می کنند که اجازه هیچ معامله ای را بر سر فلسطین نمی دهند، از این رو فلسطین در تاریخ ما نقش مهمی دارد و در مقابل فلسطین جبهه باطل یعنی رژیم صهیونستی قرار دارد.
 
رییس حوزه هنری افزود: ادبیات و هنر ما با همه افتخارات در برخی موارد پاسخ مثبت به موضع دشمن خارجی داشته است، ما در هنرهای رسانه ای گاهی منفعل هستیم، اما جبهه آن طرف یعنی دشمنان بر ما می تازند و از جسارت به پیامبر اکرم هم نمی گذرند و در این زمینه کوتاهی نمی کنند و هرآنچه می خواهند بی شرمانه انجام می دهند.
 
مومنی با اشاره به اقدامات توهین آمیز دشمنان به ساحت پیامبر خاطرنشان کرد: دشمنان روح و روان مسلمان ها را جریه دار می کنند و اعتنایی به آن ها نمی شود.
 
وی اظهار کرد: اما پاسخ با ابزار هنری امکان پذیر است، دشمنان هنوز از هنرمندان جهان اسلام نمی ترسند، ما باید خط قرمزهای آن ها را نقد کنیم منظورم حضرت مسیح و اهانت به پیامبران آنها نیست، چرا که بدترین اهانت ها در هالیوود به پیامبران صورت گرفته است.
 
رییس حوزه هنری با اشاره به خط قرمز دشمنان عنوان کرد: خط قرمز آنها صهیونیست، هلوکاست و مبانی ازرش های لیبرال دمکراتیک است، ما باید به آن ها حمله کنیم.
 
مومنی شریف با انتقاد از مساله گرین کارت و دریافت آن از سوی برخی افراد گفت: مساله گرین کارت از ورزش و سینما شروع شد و این موضوع با غیرت ایران سازگاری ندارد، نباید ادبیات ما را دشمنان تولید کنند و ما نیز ناخواسته برای آنها فیلم تولید نکنیم.
 
وی با انتقاد از اینکه فیلم شکارچی شنبه در جشنواره های بین المللی راه پیدا نکرد، اظهار داشت: عزت انسان ها نزد خدا است و در جشنوار ها نیست و نباید برای جریان های بیگانه کار کنیم.
 
همچنین در این مراسم از پرویز شیخ طادی کارگردان فیلم شکارچی شنبه تقدیر به عمل آمد./818/پ202/ب4
ارسال نظرات