۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۲۴۱۴۸۲
مدیر اداره تبلیغات اسلامی خوسف:

دهه فجر فرصتی مناسب برای آگاه‌سازی نسل جدید انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ مدیر اداره تبلیغات اسلامی خوسف با بیان این که در دهه فجر 30 مبلغ دینی به نقاط مختلف شهرستان خوسف اعزام خواهند شد، گفت: دهه فجر یکی از فرصت‌های بسیار مناسب برای آگاه‌سازی نسل جدید انقلاب نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب است.
دهه فجر انقلاب اسلامي

حجت الاسلام علیرضا عزیزی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی خوسف، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، با بیان این که همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی 30 مبلغ به نقاط مختلف شهر خوسف اعزام خواهند شد، افزود: با توجه به این که در دهه فجر مساجد و مکان های زیادی میزبان برنامه های دهه فجر هستند، دهه فجر بهترین فرصت برای آگاه سازی نسل جوان در خصوص ارزش های انقلاب و اسلام است.

 

وی افزود: در دهه فجر سال جاری اضافه بر مساجد، برنامه های تبلیغی در مدارس شهرستان خوسف هم اجرا خواهد شد و طلاب خواهر و برادر اضافه بر حضور در مدارس و تبیین ابعاد مختلف انقلاب اسلامی برای دانش آموزان، به شبهات و سوال هایی دینی آن ها پاسخ داده و به دانش آموزان به صورت روزانه مشاوره دینی و مذهبی ارائه خواهند کرد.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی خوسف با بیان این که میان انقلاب و نشر ارزش های دینی ارتباط مستقیم وجود دارد، تصریح کرد: اگر ارزش های دینی و پایبندی جوانان به آن ها نبود هرگز انقلاب اسلامی ایران به پیروزی نمی رسید زیرا آنچه موجب تحقق انقلاب و پیروزی آن شد تقید و پایبندی انقلابیون به خصوص نسل جوان به ارزش های دینی بود.

 

حجت الاسلام عزیزی همچنین برگزاری راهپیمایی 22 بهمن را در نقاط روستایی یکی دیگر از برنامه های شاخص سازمان تبلیغات اسلامی با کمک روحانیان مستقر در شهرستان خوسف عنوان کرد و افزود: برگزاری این راهپیمایی می تواند نقش موثری در شکوفایی و ارتقای بصیرت دینی مردم نقاط روستایی داشته و جوانان و نوجوانان را در نقاط روستایی بیش از گذشته با دستاوردهای انقلاب آشنا کند.

 

وی همچنین از برگزاری برنامه فرهنگی و هنری متناسب با دهه فجر در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان خوسف خبرداد و تاکید کرد: امسال در کنار کانون های فرهنگی و هنری مساجد، خانه های قرآن هم در زمینه دهه فجر برنامه های ویژه ای را برای مخاطبان خود برگزار خواهند کرد.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی خوسف از برگزاری مسابقات عکس، مقاله نویسی، خاطره گویی با محوریت انقلاب خبرداد و گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ارتقای سطح بصیرتی گروه های شرکت کننده به خصوص نسل جوان است.

 

حجت الاسلام عزیزی با بیان این که برگزاری گفتمان های دینی با محوریت انقلاب اسلامی و انتظار از دیگر برنامه هایی محوری در شهرستان خوسف برای نسل جوان است، ادامه داد: برگزاری این گونه گفتمان ها می تواند وظایف نسل جوان را به خوبی در عرصه انتظار به آن ها معرفی کند.

 

وی با اشاره به این که اداره تبلیغات اسلامی با همکاری سایر نهادهای فرهنگی برای کودکان هم برنامه های خاصی را در نظر گرفته است، یادآور شد: برپایی ایستگاه های نقاشی و کارگاه های کتابخوانی از برنامه هایی است که برای کودکان شهر خوسف همزمان با دهه فجر برگزار خواهد شد./968/ت302/ب5

 

ارسال نظرات