۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۲۴۱۸۴۴
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

گرایش به اسلام با توهین به مقدسات متوقف نمی‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: توهین به مقدسات در غرب نشان می دهد که گرایش به اسلام هر روز در قلب اروپا افزایش می یابد.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز در نشست هم‌اندیشی برنامه های دهه فجر استان، که با حضور اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی برخی نهادهای دولتی همراه بود، اظهار داشت: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی دستگاه های اجرایی همزمان با دهه فجر امری اجتناب ناپذیر است.

 


وی با تأکید بر این‌که ارایه گزارش عملکرد دستگاه های دولتی بایستی به دور از غلوگویی باشد، تصریح کرد: مردم بهترین قاضی برای عملکرد مسؤولان نظام هستند، باید با ارایه گزارش‌های شفاف و صادقانه نسل جوان بتواند جایگاه کشور در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی ایران را مقایسه و بیشتر بشناسند.

 


حجت الاسلام تقی‌زاده با اشاره به این‌که تلاش دشمنان برای براندازی نظام اسلامی ایران در طول 35 سال گذشته لحظه‌ای متوقف نشده است، گفت: انتظار داریم مطبوعات، خبرگزاری ها و مدیران روابط عمومی برای آگاهی و افزایش بصیرت مردم با توطئه های دشمنان با راهکارهای خلاقانه و مبتکرانه وارد عمل شوند.

 


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تبیین نقش بانوان شهید در پیروزی و پایداری انقلاب اسلامی شد و افزود: زنان همگام با مردان در پیروزی انقلاب نقش تعیین کننده ای داشتند، البته تداوم نظام اسلامی نیز مرهون مجاهدت زنان ایثارگر و مجاهد است.

 


وی با تأکید بر این‌که شهیدان با نثار جان خود در تداوم و پیروزی انقلاب و عظمت و اقتدار آن در منطقه و دنیا نقش بسیار تعیین کننده داشته و دارند، افزود: یکی از توطئه‌های دیرین دشمنان فراموشی مفاهیم اصیل قرآنی از قبیل جهاد و شهادت است، چراکه اگر شهادت‌طلبی را از مسلمانان بگیرد، امنیت رژیم صهیونیستی پایدار خواهد بود.

 


حجت الاسلام تقی زاده بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن هرگونه توهین به اعتقادات و باورهای دینی انسان ها، اظهار داشت: باید جواب توهین به پیامبر رحمت و مهربانی را با زبان خود هتاکان داد، جنبشی که در فضاهای مجازی و رسانه‌ای علیه کاریکاتوریست فرانسوی به راه افتاده نشان از عمق ارادت مسلمانان جهان نسبت به ساحت حضرت محمد(ص) است.

 


وی ادامه داد: افزایش چنین اقدامات جاهلانه که به بهانه و ادعای آزادی بیان در غرب صورت می گیرد، دامن زدن به سیاست خصمانه اسلام هراسی است، این توطئه شوم که از سوی سازمان های اطلاعاتی و جاسوسی غرب به راه افتاده، هر از گاهی در قالبی به نمایش گذاشته می شود.

 


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که اصحاب رسانه وظیفه دارند با بهره گیری از روش های مختلف و هنرمندانه فضایل و رحمت رسول گرامی اسلام(ص) را به تشنگان معرفت آن حضرت تبیین کنند، افزود: توهین به مقدسات در غرب نشان می دهد که گرایش به اسلام هر روز در قلب اروپا افزایش می یابد./935/پ202/ب4

ارسال نظرات