۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۲۴۱۹۵۰

برگزاری کارگاه روش تحقیق معاونان پژوهشی مدارس علمیه آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و پژوهش حوزه های علمیه آذربایجان غربی از برگزاری کارگاه روش تحقیق معاونان پژوهش و اساتید مدارس علمیه استان در ارومیه خبر داد.
مرکز مديريت حوزه هاي علميه آذربايجان غربي

حجت الاسلام علیرضا عبدی فام، معاون آموزش و پژوهش حوزه های علمیه آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار کرد: به همت معاونت اموزش و پژوهش حوزه های علمیه آذربایجان غربی کارگاه روش تحقیق معاونان پژوهش مدارس علمیه استان برگزار شد.

 

وی در خصوص اهداف برگزاری این دوره افزود: آشنایی با کلیات روش تحقیق، دانش افزایی اساتید در فرآیند تدوین و مهارت افزایی در اجرا و تولید پژوهش از اهداف برگزاری این دوره آموزشی بود.

 

معاون پژوهش حوزه های علمیه آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: تمرین پایان نامه نویسی، ایجاد رغبت پژوهشی، تبادل آراء و اندیشه و همکاری های بیشتر با مدارس استان و واقف شدن بر نقاط ضعف پژوهشی و تقویت این نقاط از ثمرات این دوره است.

 

حجت الاسلام عبدی فام گفت: خروجی برگزاری کارگاه روش تحقیق تربیت اساتید پژوهشی است که می توانند تدریس های خود را به صورت پژوهش محور ارائه دهند.

 

وی گفت: کارگاه روش تحقیق با حضور حجت الاسلام زینتی به مدت سه روز در مدرسه امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد.

 

حجت الاسلام عبدی فام تصریح کرد: برنامه بر این است که این دوره مقطعی و منقطع نشود و اساتید و معاونان پژوهشی شرکت کننده در کارگاه روش تحقیق به صورت ماهانه با انجام تحقیق و پژوهش مورد ارزیابی قرار گیرند.

 

معاون آموزش و پژوهش حوزه های علمیه آذربایجان غربی گفت: در پایان کارگاه روش تحقیق حجت الاسلام زینتی در جمع مدیران مدارس حضور یافت و در زمینه مدیریت پژوهش مداری و ایجاد انگیزه در امور پژوهش مطالبی را تشریح کرد./936/ت302/ب4

ارسال نظرات