۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۲۴۲۲۷۴
امام جمعه قم:

توهین به پیامبر نشان دهنده وحشت غرب از اسلام است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین سعیدی توهین نشریه فرانسوی را نشان دهنده کینه و وحشت غرب از اسلام دانست و گفت: اگر امروز مشاهده می شود که در قالب هنر به پیامبر اسلام توهین می شود، این مسأله نشان دهنده وحشت از تأثیرات پیامبر اسلام در کشورهای غربی است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد سعيدي امام جمعه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س)، پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از کتاب درست خوانی و زیبا خوانی قرآن با تقدیر از فعالیت های مؤسسه نورالثقلین، گفت: مجموعه هایی که با اخلاص و انرژی وارد در فعالیت های قرآنی می شوند، یکی از مهم ترین سرمایه های کشور هستند.

 

وی با اشاره به چشم انداز دین مبین اسلام، افزود: با توجه به قرآن کریم چشم انداز اسلام این است که روزی این دین منتخب خداوند باید بر تمام دین های جهان غلبه کند که این وعده خداوند است؛ بنابراین تمامی تلاش ها باید در راستای تحقق پیدا کردن غلبه دین اسلام بر دیگر ادیان باشد.

 

امام جمعه قم با اشاره به آیه«قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکُم بِوَاحِدَةٍ أَن تَقُومُوا لِلَّـهِ مَثْنَى وَفُرَ‌ادَی» اظهار داشت: غلبه دین خدا باید با قیام و نهضت شکل گیرد، دو گروه مؤمنان حقیقی و کافران حقیقی به غلبه دین خداوند یقین دارند به همین دلیل است که دشمن برای خراب کردن چهره اسلام بسیار تلاش می کند.

 

وی با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت رسول اکرم(ص) ادامه داد: اگر امروز مشاهده می شود که در قالب هنر به پیامبر اسلام  توهین می شود، این مسأله نشان دهنده وحشت از تأثیرات پیامبر اسلام در کشورهای غربی است، چرا دشمن به قرآن و پیامبر اسلام توهین می کند، آیا غیر از این است که دشمن از غلبه اسلام بر خود هراس دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی توهین نشریه فرانسوی را نشان دهنده کینه و وحشت غرب از اسلام دانست و ابراز داشت: امروزه کسانی که ادعای تمدن جهانی دارند دست به توهین های سخیفی می زنند که این خود نشان دهنده دروغ بزرگ آنان است.

 

وی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در این نامه که با زبان انگلیسی منتشر شد معارفی را به جهانیان بیان کردند و جوانان اروپایی و آمریکایی را به فطرت و وجدانشان دعوت کرده است؛ امام خمینی(ره) و علما به دلیل این که به غلبه اسلام بر دیگر ادیان یقین داشتند نهضت انقلاب اسلامی را پایه گذاری کردند.

 

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره با تقابل جبهه حق و باطل، خاطر نشان کرد: هر جایی که حق وجود داشته باشد، باطل نیز در کنار آن ظاهر می شود؛ باید در راه حق ثابت قدم ماند و هرگاه دشمن اردوی باطل برقرار کرد باید جبهه حق ورود کند.

 

وی در پایان سخنانش گفت: اگر مردم زیبایی معارف اهل بیت(ع) را بدانند به یقین از آنان تبعیت خواهند کرد، زیبایی معارف ائمه طاهرین(ع) را باید با عمل ثابت کرد./1323/پ202/ج

 

ارسال نظرات