۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۸
کد خبر: ۲۴۲۵۰۵
استاد درس خارج حوزه علمیه قم:

جمهوری اسلامی ایران پرچم دار مقابله با ظلم است

خبرگزاری رسا ـ استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفت: زیباترین دین، برترین آئین، بلندمرتبه ترین پیامبر، والاترین امام و بهترین شریعت در دست مسلمانان است.
حجت الاسلام مهدي سليماني اردهالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی امام جمعه مشهد اردهال در جمع گروهی از جوانان تازه شیعه شده آمریکای لاتین در جوار مضجع نورانی علی بن امام باقر(ع) در مشهد اردهال کاشان با اشاره به این که مدال پر افتخار اسلام مسؤولیت ما را نیز صد چندان می کند گفت: ما به شما جوانان و همه دنیا اعلام می کنیم که زیباترین دین، برترین آئین، بلندمرتبه ترین پیامبر، والاترین امام و بهترین شریعت در دست ما است.

 

وی همچنین با اشاره به این که علی بن امام محمد باقر(ع) فرزند بلافصل امام پنجم شیعیان است افزود: این آقای بزرگوار به دعوت مردم شهرستان کاشان به این منطقه سفر کرد و در راه ترویج دین اسلام به دست دشمنان دین اسلام به شهادت رسید.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان افزود: دین مبین اسلام از همان ابتدا با مخالفت ظالمان و مزدوران زمان مواجه بوده است و خون های زیادی در پای این شجره طیبه ریخته شده که یکی از آن بزرگان فداشده در این مسیر الهی، حضرت سلطان بن امام محمد باقر(ع) است.

 

به گفته وی، امروز نیز که تقابل با ظلم همچنان وجود دارد، پرچم دار مقابله با ظلم، نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب جمهوری اسلامی ایران است.

 

امام جمعه مشهد اردهال با اشاره به این که شما در کشورهای مختلف خارج از ایران لایه های پیچیده استکبار و دشمنی دشمنان دین خدا را می بینید افزود: شما به ایران و شهر مقدس قم آمده اید تا دین اسلام را بشناسید و انشاالله بعد آن را در کشور خود اشاعه دهید.

 

حجت الاسلام سلیمانی گفت: دین اسلام که زحمات بسیاری برای زنده نگه داشتن آن کشیده شده است، امروزه توانسته است به دلیل فطرت حقیقت جوی شما جوانان عزیز و آگاهی بخشی مردم جهان، به سراسر جهان صادر شود.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفت: شما برگزیدگانی از جانب خداوند متعال هستید تا دین مبین اسلام که حضرت محمد(ص) پیامبر آن است را اشاعه دهید.

 

وی افزود: افتخار سربازی امام زمان(عج) از بین 7 میلیارد جمعیت سراسر جهان نصیب شما جوانان شده است که این توفیق بسیار ارزشمندی است که باید قدر آن را بدانید و در این مسیر الهی صبور باشید.

 

حجت الاسلام سلیمانی گفت: پهنه گسترده از فرش تا عرش رسالت خدا، دریای پهناوری است که با دهان نجس دشمنان خدا آلوده نخواهد شد.

 

استاد درس خاج حوزه علمیه قم گفت: ما می دانیم که غده کثیف صهیونیست و سرطان منحوس داعش به جایی نخواهند رسید و اسلام پیروز است، بنابراین اعلام می کنیم که ای رسول الله تا آخرین قطره خون از دین مبین اسلام پاسداری و حراست خواهیم کرد./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات