۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۲۴۲۷۸۶
معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر:

وحدت اسلامی، سدی مقاوم در برابر اسلام ستیزی است

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر گفت: ایمان به خدا و وحدت کلمه رویکردی است که می‌تواند در برابر حرکت‌های اسلام‌ستیزی و اسلام هراسی که امروزه در غرب با شدت پیگیری می‌شود، همچون سدی مقاوم برای حفاظت و دفاع از اسلام باشد.
حجت‌الاسلام فقيه معاون پژوهشي حوزه علميه استان بوشهر

حجت‌الاسلام دکتر حسین فقیه معاون پژوهشی حوزه علمیه استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، با اشاره به اهداف غرب از اسلام‌ستیزی، گفت: هدف صهیونیست‌ها از اهانت به مقدسات اسلامی و تقویت گروه‌های تکفیری بدنام کردن اسلام و استفاده‌های تبلیغاتی از آن ها است.

 

وی افزود: صهیونیست‌ها با طراحی این نقشه‌ها به دنبال مظلوم نمایی خود و معرفی چهره‌ای خشونت‌طلب از اسلام هستند که همه این اقدامات نیز در یک راستا است.

 

حجت‌الاسلام فقیه با اشاره به اینکه چرا برخی به اجرای نقشه های دشمن کمک می کنند، عنوان کرد: دنیا زدگی و بی‌بصیرتی سبب می‌شود که برخی با بازی در زمین دشمن، پازل آن‌ها را تکمیل کنند.

 

معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر ادامه داد: گاهی اوقات ممکن است افراد خوبی باشند ولی در عین ‌حال به خاطر بی‌بصیرتی، نشناختن دشمن و توطئه‌های آن، دشمن را از دوست تشخیص ندهند و بدون مزد در زمین دشمن مزدوری می‌کنند.

 

وی اظهار داشت: افراد آگاه به دلیل دنیازدگی و بهره‌برداری بیشتر از دنیا، خلاف آن مسیری که وحدت اسلامی اقتضا می‌کند، حرکت می کنند.

 

حجت‌الاسلام فقیه خاطرنشان کرد: ما امروزه شاهد اسلامی هستیم که صدای آن از لندن بلند می‌شود و پیروان آن به نام شیعه، اما زیر عمامه آمریکا و انگلیس و در حقیقت همان مزدورانی هستند که به اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های دشمن علیه اسلام می‌پردازند.

 

معاون پژوهشی حوزه علمیه استان در رابطه با رویکرد علمای شیعه و سنی در مقابله با حرکات اسلام‌ستیزی غرب تصریح کرد: اگر ما اصل اسلام به معنای واقعی و آنچه در تعالیم قرآن، پیامبر و اهل‌بیت آمده است را درست متوجه شویم، وحدت را نه به‌عنوان یک رویکرد مقطعی، بلکه به‌عنوان یک اصل برای پیشبرد اهداف دین و حاکمیت اهداف دینی لازم می‌دانیم که باید به آن توجه داشته باشیم.

 

وی افزود: علمای شیعه و سنی برای حفظ اصل اسلام، باید به حقیقت وحدت کلمه و اخوت اسلامی که به فرموده امام خمینی(ره) رمز پیروزی است، خیلی توجه داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام فقیه گفت: ایمان به خدا و وحدت کلمه رویکردی است که می‌تواند در برابر حرکت‌های اسلام‌ستیزی و اسلام هراسی که امروزه در غرب با شدت پیگیری می‌شود، همچون سدی مقاوم برای حفاظت و دفاع از اسلام باشد./846/ت302/ب4

ارسال نظرات