۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۲۴۲۸۴۹
همزمان با دهه فجر؛

بیش از 3 هزار برنامه در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری بیش از سه هزار ویژه برنامه گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان خبر داد.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييش شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران به تشریح برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان پرداخت و اظهار داشت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از سه هزار برنامه در استان اجرایی خواهد شد.

 


وی با بیان این‌که 809 پروژه عمرانی در سراسر نقاط استان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، افزود: ویژه برنامه های دهه فجر همزمان با 12 بهمن و از ساعت ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی با برنامه استقبال از آفتاب در سراسر استان و گلباران تمثال مبارک رهبر فقید انقلاب اسلامی آغاز خواهد شد.

 


حجت الاسلام تقی‌زاده از برگزاری مراسم تجدید بیعت امت با ولایت در مصلای اعظم امام خمینی(ره) با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خبر داد و افزود: زنگ انقلاب در مدارس، رژه موتورسواران، یادواره شهدای زینبیه میانه، 150 محفل انس با قرآن، نمایشگاه های فرهنگی هنری، مسابقات علمی و محافل خاطره‌گویی از جمله دیگر برنامه‌هاست.

 


وی خاطرنشان کرد: برگزاری بیش از 20 یادواره شهدا، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، همایش بصیرتی در سراسر استان، محافل شعر و ادب با موضوع انقلاب اسلامی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، مسابقات مختلف ورزشی، نورافشانی آسمان شهر تبریز، کوهپیمایی خانوادگی، جنگ‌های شادی و دیدار با جانبازان و ایثارگران از جمله برنامه های دهه فجر است.

 


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که مدارس علمیه سراسر استان نیز مجری برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در استان هستند، افزود: 24 کمیته تخصصی و برنامه‌ریزی از حدود سه ماه پیش اقدام به فراهم کردن مقدمات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن های دهه فجر در استان کرده اند.

 


حجت الاسلام تقی‌زاده با اشاره به این‌که 17 کمیته تخصصی نیز در سایر شهرستان ها زیر نظر ستاد فعالیت دارند، گفت: تمایم برنامه‌ها در راستای تعمیق و ترویج آرمان‌ها و ارزشهای انقلاب اسلامی، اندیشه های امام و رهبری و تبیین نقش ولایت فقیه و همچنین تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.

 


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش رسانه‌ها در برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه‌ فجر در استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت میلیون‌ها انسان و خون صدها شهید و مجاهدت رهبر کبیر انقلاب اسلامی است و برگزاری مراسم بزرگداشت انقلاب اسلامی با مشارکت عمومی ضرورتی انکارناپذیر است.

 


حجت الاسلام تقی‌زاده ارتقای آگاهی عمومی از ریشه‌های انقلاب، آسیب‌شناسی و تبیین وجه تمایز و جلوه کارآمدی انقلاب اسلامی در این ایام مورد بررسی قرار خواهد گرفت، ادامه داد: بزرگداشت ایام الله دهه فجر، زنده داشتن شعائر الهی و یک فرصت طلایی برای بازخوانی تاریخ قبل و بعد از انقلاب و عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است./935/پ202/ب4

ارسال نظرات