۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۲۴۳۳۳۷

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر در 250 بقعه شاخص استان اصفهان

خبرگزاری رسا ـ سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، امامزادگان و بقاع متبرکه اصفهان شاهد اجرای ویژه برنامه‌های این ایام هستند.
دهه فجر

حجت‌الاسلام حسن امیری، سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان گفت: همزمان با ایام الله فجر انقلاب اسلامی و در راستای تبیین حقایق و ارزش‌های انقلاب اسلامی، ویژه برنامه‌های دهه فجر در 250 بقعه شاخص استان برگزار می‌شود.

وی به شاخص‌ترین بقاع متبرکه که میزبان انقلابیون در این ایام فرخنده خواهند بود اشاره و تصریح کرد: آستان مقدس امامزادگان ابوالعباس و اسحاق خوراسگان؛ محسن و باقر(ع) بقعه متبرکه حضرت زینب(س) و مقبره علامه مجلسی از جمله مکان‌های مقدسی هستند که ویژه برنامه‌های بزرگداشت ایام الله فجر در آنها برگزار می‌شود.

 سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از برپایی 100 نمایشگاه دستاوردهای اوقاف و امور خیریه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در بقاع شاخص استان خبر داد و افزود: در این نمایشگاه، دستاوردها و توانمندی‌های اداره اوقاف و امور خیریه را در طول 36 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به منصه ظهور خواهیم گذاشت.

 
وی ادامه داد: همزمان با دهه فجر، کتاب"دستاوردهای نظام " به صورت گسترده در سطح بقاع و امامزادگان استان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام امیری افزود: همزمان با راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، نمایشگاه فرهنگی از دستاوردهای قرآنی و فرهنگی اداره کل اوقاف استان و نمایشگاه دستاوردهای نظام در میدان امام(ره) اصفهان برای بازدید عموم دایر است.
 
سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطر نشان کرد: آذین‌بندی بقاع و امامزادگان، برگزاری برنامه‌های بصیرتی با موضوع انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن در امامزادگان استان،برگزاری محافل قرآنی و تجلیل از نخبگان قرآنی از دیگر برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر است./939/د101/ب

ارسال نظرات