۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۲۴۳۶۹۸
با حضور مراجع و علما؛

بزرگداشت نخستین سالگرد ارتحال آیت الله موسوی کرمانی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد ارتحال آیت الله سید حسین موسوی کرمانی با حضور مراجع و علما در مدرسه امیر المؤمنین(ع) قم برگزار شد.
آيت الله موسوي کرماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد ارتحال آیت الله سید حسین موسوی کرمانی امشب در مدرسه امیر المؤمنین(ع) قم برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، در این مراسم  حضرت آیت الله جعفر سبحانی و نمایندگان بیوت مراجع حضور داشتند.

 

آیت الله علوی بروجردی، آیت الله صلواتی، آیت الله محسن فقیهی، آیت الله طبسی، حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی، احمد امیر آبادی، طلاب، فضلا و اقشار گوناگون از دیگر حاضران در مراسم بزرگداشت آیت الله موسوی کرمانی بودند.

 

حاضران در این مراسم بزرگداشت، با قرائت قرآن و ذکر فاتحه یاد خاطره این عالم دینی را گرامی داشته و برای وی علو درجات را از خداوند متعال خواستار شدند.

 

همچنین در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی صالحی خوانساری از اساتید حوزه به ایراد سخن پرداخت و گفت: آیت الله موسوی کرمانی عالمی فقیه و خدوم بود که در طول عمر پربرکت خود به نوشتن علم، تبلیغ دین و تدریس معارف و علوم دینی مشغول بود.

 

این استاد حوزه با بیان این که آیت الله موسوی کرمانی از لذایذ حلال نیز برای پرداختن به کارهای تدریسی و تبلیغی گذشت، افزود: این عالم بزگوار در جایگاهی بود که مرجع بزرگ جهان تشیع حضرت آیت الله بروجردی عنایت ویژه ای به او داشت، آیت الله موسوی کرمانی آثار علمی و دینی فراوانی تألیف کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین صالحی خوانساری با اشاره به روایتی از امام حسن عسکری(ع) اظهار داشت: حضرت می فرماید که اگر علما و فقها دینی در زمان غیبت نباشند، تمامی مردم از دین خدا روی گردان شده و مرتد می شوند./1323/پ202/ج

 

ارسال نظرات