۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۲۴۴۷۱۲
نماینده ولی فقیه در ایلام:

نامه رهبر انقلاب چراغ راه جوانان تشنه حقیقت است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین لطفی نامه ارسالی رهبر انقلاب را الهام بخش عنوان کرد و گفت: این پیام الهام بخش برای نجات جوانان غربی و جلوگیری از نفوذ رسانه‌های غربی در راستای اسلام هراسی و ایجاد جو بدبینی نسبت به اسلام و معارف نورانی صادر شد.
امام جمعه ايلام

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به بررسی تأثیرات نامه ارسالی رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی پرداخت و پیام ایشان را پیام هدایت، راهنمایی و آگاه کردن جوانان دانست.

 

وی تأکید کرد: اکنون جوانان غربی به شدت تحت تأثیر القائات شیطانی و آموزه‌های مخرب سیاستمداران غربی هستند که این پیام چراغ راه نجات جوانان از این القائات است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین لطفی نامه ارسالی رهبر انقلاب را الهام بخش عنوان کرد و بیان داشت: این پیام الهام بخش برای نجات جوانان غربی و جلوگیری از نفوذ رسانه‌های غربی در راستای اسلام هراسی و ایجاد جو بدبینی نسبت به اسلام و معارف نورانی صادر شد.

 

وی ادامه داد: دنیای غرب و سیاستمداران فاسد غربی از نفوذ روز افزون انقلاب اسلامی که برآیندی از اسلام ناب می‌باشد، در کشورهای مختلف به ویژه جوامع غربی به شدت هراسان هستند و با تمام امکانات وسیع تبلیغاتی و رسانه‌ای برای مهار موج انقلاب اسلامی به تکاپو افتاده‌‌اند و می‌خواهند با معرفی چهره‌ای‌ خشن از اسلام، جلوی موج کوبنده انقلاب را بگیرند.

 

امام جمعه ایلام اظهار داشت: پیام رهبر فرزانه انقلاب نوید بخش و باز کننده یک افق روشن برای جوانان آمریکای شمالی و اروپا که تشنه اسلام ناب و پیگیر حقایق اسلام و انقلاب اسلامی هستند می‌باشد.

 

وی تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب با آگاهی کامل از ترفندهای دشمنان که در جهت تخریب اسلام و ارزش‌های آن تلاش می‌کنند، این پیام را صادر کردند تا افق روشنی پیش روی جوانان غربی بگشایند و آنها به وسیله منابع اصلی همانند قرآن و احادیث حقیقت دین و معارف زیبای اسلام را به دست آوردند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین لطفی با تأکید بر این‌که این پیام برای مقابله با اسلام هراسی و اسلام ستیزی دنیای غرب صادر شد، گفت: بحمدالله قرائن و شواهد از بازتاب عظیم این پیام برای شناساندن اسلام ناب و معارف اهل‌بیت عصمت و طهارت مشخص است و در آینده نیز برکات آن را خواهیم دید./993/ت302/ج

ارسال نظرات