۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۲۴۴۷۹۵
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

باج دادن به آمریکا راه حل خروج از مشکلات نیست

خبرگزاری رسا ـ حجت‏الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی گفت: برخی گمان می‏کنند باج دادن به آمریکا راه حل خروج از مشکلات است که این طرز تفکر نشان از عدم شناخت آنها از انقلاب و دشمنان است.
حجت‌الاسلام سيد احمد حسيني خراساني

حجت‏الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درباره اهمیت دهه فجر گفت: معیار ارزیابی موفقیت انقلاب اسلامی در رسیدن به اهداف و آرمان‏هایش بررسی شعار‏ها و تحقق آنها در جامعه است.

 

وی در ادامه افزود: به اعتراف موافقان و مخالفان، انقلاب اسلامی این نظام در همه عرصه‏ها از جمله استقلال، اجرای احکام اسلامی و ایجاد حکومت اسلامی بر اساس مبانی قرآن است.

 

استاد حوزه علمیه قم نظام اسلامی ایران را دارای استقلال سیاسی و اقتصادی خواند و ابراز داشت: جمهوری اسلامی به هیچ عنوان تحت سیاست گذاری قدرت‏های جهانی نبوده و در عرصه‏های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی با مبانی اسلامی و بدور از سلطه غرب بوده است.

 

وی با اشاره به کمبود‏ها و کاستی‏هایی در زمینه اقتصاد خاطر نشان کرد: البته کشور ایران از حیث اقتصاد تا حدودی آسیب دیده و تحت تأثیر دیگر قدرت‏ها هست اما این به معنای شکست نسیت زیرا هنوز راه بسیاری برای رسیدن به اهداف کامل باقی است و انقلاب در مسیر آرمانهایش باقی مانده است.

 

وی جمهوری اسلامی ایران را تنها حکومت اسلامی جهان خواند و اظهار داشت: تنها نظامی که بر اساس شعارها، اهداف و آرمان‏های اسلامی در جهان به حکومت اسلامی در جهان به حکومت رسیده نظام جمهوری اسلامی ایران است که بحمد‏الله در مسیر اجرای احکام و قوانین قرآن نیز است.

 

حجت‏الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با اشاره به برخی جریان‏ها منحرف از آرمان های انقلاب تأکید کرد: متأسفانه برخی جریان‏ها و گروه‏ها که برخی مسؤولیت را نیز در کشور به دست دارند هنوز به اهداف و آرمان‏های انقلاب ایمان و اعتقاد ندارند و این از جهل آنها نسبت به آرمان ها و اهداف و عدم شناخت دشمنان است.

 

وی در پایان با اشاره به برخی سیاست‏های وزارت خارجه گفت: متأسفانه برخی مسؤولان فکر می‏کنند که باج دادن به آمریکا مشکلات ایران را حل خواهد کرد ولی در نهایت خواهند فهمید که آمریکا به جز حذف کامل انقلاب و اسلام به چیز دیگری راضی نخواهد شد./1329/ت302/ج

 

ارسال نظرات