۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۲۴۵۲۹۳
معاون آموزش تبلیغات اسلامی لرستان خبرداد؛

فعالیت 300 مبلغ در لرستان به مناسبت دهه فجر

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزشی، فرهنگی و پژوهشی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در ایام دهه مبارک فجر 300 مبلغ بومی و غیر بومی در شهرستان های استان مشغول فعالیت هستند.
غلامي تبليغات لرستان

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون آموزشی، فرهنگی و پژوهشی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامی داشت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان داشت: 300 مبلغ در ایام الله دهه فجر به شهرستان های استان اعزام ‏شده اند.

وی با اشاره به نقش مبلغان در مناسبت های گوناگون افزود: روحانیان اعزامی بر اساس سرفصل های تبلیغی در ایام الله دهه فجر فعالیت می کنند.

حجت الاسلام غلامی خاطرنشان کرد: روحانیان اعزامی با حضور در مساجد، مدارس، حسینیه‏‏ها، جشن‏‏های ایام الله دهه فجر به تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌پردازند.

وی افزود: مبلغان این ایام با حضور در مناطق تبلیغی نسبت به معرفی معارف اسلامی، دشمن شناسی و حفظ وحدت در مقابل دشمنان، روشنگری می‌کنند.

حجت الاسلام غلامی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی پیرامون نظام مقدس جمهوری اسلامی بین آحاد جامعه به ویژه نسل جوان را مهم ترین وظیفه مبلغان اعزامی بیان کرد.

معاون آموزشی، فرهنگی و پژوهشی تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه یادآور شد: بیان احکام دینی، اقامه نمازجماعت، پاسخ‌گویی به سؤالات و شبهات شرعی از دیگر فعالیت مبلغان اعزامی است.

وی با اشاره به برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس و با حضور مبلغان اعزامی بیان داشت: در این گفتمان ها تبیین جایگاه ولایت فقیه، تبیین توطئه‏‏های دشمنان در تخریب جایگاه ولایت فقیه، بیان اندیشه‏‏های ناب امام(ره) و رهبر معظم انقلاب مورد بحث قرار می گیرد.

حجت الاسلام غلامی یادآور شد: تبیین جنگ نرم دشمنان و راه های مقابله با آن، نقش ولایت در مدیریت و مهار جنگ نرم از دیگر موضوعاتی است که از سوی روحانیان اعزامی مطرح و مورد بحث قرار می گیرد./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات