۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۲۴۵۳۰۱
امام جمعه شبستر:

دهه فجر تجلی ایمان ملت به امدادهای الهی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده دهه فجر را تجلی ایمان راسخ ملت ایران به امدادهای الهی در مقابله با ظالمان و مستکبران دانست.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر

حجت الاسلام علی محمدزاده، امام جمعه شبستر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان این‌که تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی بر عهده همگان است، اظهار داشت: این انقلاب ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن است که بایستی با حفظ و حراست از دستاوردهای آن در تحکیم پایه‌های نظام اسلامی کوشید.

 


وی با اشاره به این‌که دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی ایران تنها در مرزهای ایران اسلامی منحصر نشده است، افزود: امروز شاهدیم که در مردم مسلمان کشورهای منطقه برای مبارزه با رژیم های دیکتاتوری و مستبد وابسته به غرب همان راهی را ادامه می‌دهد که امام خمینی به ملت‌های مسلمان جهان نشان دادند.

 


حجت الاسلام محمدزاده با بیان این‌که انقلاب اسلامی به برکت رهبری مرجعیت آگاه شیعه به ثمر نشست، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با شخصیت جامعی که داشتند، موجب همگرایی و وحدت ملت ایران علیه رژیم ستمشاهی شده و برای همیشه تاریخ ریشه های طاغوت را از ایران برچید.

 


معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه آذربایجان‎‌شرقی با تأکید بر شناساندن ابعاد شخصیتی، مبارزاتی و سبک زندگی امام امت به نسل جوان جامعه گفت: رهبر فقید انقلاب اسلامی بسیار ساده‌زیست بودند و در تمامی امور رضایت الهی را مدنظر قرار می‌دادند از این رو بر قلوب ملت مسلمان ایران رهبری می کرد.

 


وی در بخش دیگری از سخنان خود دهه فجر را تجلی ایمان راسخ ملت ایران به امدادهای الهی در مقابله با ظالمان و مستکبران دانست و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کرد که اگر ملت وحدت و همگرایی داشته باشند و از رهنمودهای مرجعیت آگاه و ولایت فقیه پیروی کنند، تمام دنیا هم حریف آنان نخواهد بود.

 


حجت الاسلام محمدزاده آزادی، عزت، اقتدار و استقلال ملت ایران را مرهون رهنمودهای داهیانه امام و رهبری و همچنین حضور در صحنه ملت ایران دانست و گفت: این حضور بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن امسال موجب ترس و واهمه دشمنان از اراده ملت ایران خواهد بود.

 


وی با تأکید بر این‌که پیوند میان ملت با ولایت فقیه جداشدنی نیست، تصریح کرد: آنچه مسلم است؛ راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز صحنه عزت و اقتدار ملت ایران خواهد بود، اقشار مختلف بار دیگر اعلام می کنند که حضور در راهپیمایی یعنی تجدید عهد و پیمان با آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری./935/ت302/ب4

ارسال نظرات