۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۴۵۵۳۸

برگزاری مسابقات قرآنی ویژه خانواده شهدا و ایثارگران در کرمان

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، مسابقات قرآنی غیر حضوری ویژه خانواده شهدا و ایثارگران، در کانون شاهد وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان برگزار می شود.
مسابقات قرآني

عفت ابوحیدری، کارشناس قرآنی در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، خاطرنشان کرد: مسابقه کتاب مفاهیم قرآن کریم در خانه (جزء 9) از دی ماه 93 با پخش کتاب از سوی کانون شاهد کرمان آغاز شد و شرکت کنندگان تا 10 اسفند 93 فرصت دارند که پاسخ نامه ها را به مسؤول کانون شاهد تحویل دهند.

 

وی افزود: جهت تعالی فرهنگ قرآنی در خانواده های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، برنامه های قرآنی دیگری هم به صورت حضوری و غیرحضوری زیر نظر این کانون برگزار می شود.

 

ابوحیدری با اشاره به جزئیات این برنامه ها گفت: افزون بر برگزاری کلاسهای قرآن و عترت و معرفی خانواده های شهدا و ایثارگران به مراکز قرآنی، مسابقات غیر حضوری شامل؛ دوره های مفاهیم قرآن در خانه (از جزء 1 به بعد ) و مسابقات نهج البلاغه، سبک زندگی در قرآن، ادعیه، احادیث  و مسابقات حضوری شامل: قرائت قرآن به روش ترتیل و تحقیق، حفظ قرآن از 26 سوره تا حفظ کل، مفاهیم قرآن و تفسیر قرآن به همت این کانون برگزار می شود./9703/ت303/ب4

ارسال نظرات