۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۲۴۵۷۱۶

حضور 14 نفر از منتخبان قرآنی آذربایجان غربی در مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: 14 نفر از منتخبان قرآنی استان برای حضور در مرحله کشوری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم اعزام می شوند.
حجت الاسلام اصغرنژاد

حجت الاسلام احمد اصغرنژاد، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار کرد: مرحله کشوری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم از 6 تا 11 اسفندماه سالجاری به میزبانی استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز برگزار می شود.

 

وی با بیان این که این دوره از مسابقات قرآنی در رشته های ترتیل، حفظ، قرائت قرآن کریم در رده سنی بزرگسالان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات قرآن کریم صبح روز ششم اسفندماه و مراسم اختتامیه صبح روز یازدهم اسفند ماه برگزار می شود.

 

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی رقابت های قرآنی برادران در سالن اجتماعات مصلای اعظم تبریز و مسابقات خواهران در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام اصغرنژاد افزود: بر اساس سهمیه اعلام شده 14 نفر به نمایندگی از آذربایجان غربی از سوی اوقاف و امور خیریه استان جهت شرکت در مسابقات کشوری قرآن کریم به تبریز اعزام می شود.

 

حجت الاسلام اصغرنژاد گفت: در رشته قرائت برادران چهار نفر به ترتیب آقایان حامد و بابک ولیزاده، مرتضی سلیمانی و سجاد علی پور در رقابت های کشوری قرآن کریم حضور خواهند داشت.

 

 

وی اضافه کرد: فرهاد رشوندی، علیرضا عیوضی و عبدالقادر میرزایی در رشته حفظ کل و حسین محمدی در رشته حفظ 20 جزء به نمایندگی از آذربایجان غربی در مسابقات کشوری قرآن کریم شرکت می کنند.

 

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی اظهار کرد: در رشته ترتیل نیز آقایان محمد محمدی و رضا سلطانی به مرحله کشوری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم اعزام می شوند.

 

 

به گفته حجت الاسلام اصغرنژاد، در گروه خواهران زهرا عدالتی در رشته قرائت، طوبی جعفرنژاد در رشته حفظ کل، فاطمه زرین حفظ 20 جزء و پریدخت عراقی در رشته ترتیل به نمایندگی از استان آذربایجان غربی در مرحله کشوری رقابت های قرآن کریم شرکت خواهند کرد.

 

 

یادآور می شود، مرحله کشوری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم از ششم تا یازدهم اسفندماه سالجاری به میزبانی استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز برگزار می شود./936/ت302/ب4

ارسال نظرات