۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۱
کد خبر: ۲۴۷۰۹۶

ارسال 200 مقاله به همایش خانواده و سبک زندگی دینی در تبریز

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: تاکنون 200 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که از سوی هیأت داوران ارزیابی و 3 مقاله نیز در همایش ارائه خواهد شد.
سبک زندگي

حسین دشتی،  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: این نهاد با مشارکت دانشگاه تبریز همایش خانواده و سبک زندگی دینی را در 10 اسفند ماه امسال برگزار می کند.

 


وی افزود: این نشست علمی به منظور ارتقا و رشد آگاهی های دینی، اجتماعی و فرهنگی دانشجویان و طلاب علوم دینی برگزار می شود،
که علاقه‌مندان جهت شرکت در این همایش می توانند با دبیرخانه در ارتباط باشند.

 

 

دشتی با بیان این‌که به مقالات پذیرفته شده گواهی معتبر اعطا و در مجموعه مقالات همایش نیز چاپ خواهد شد، تصریح کرد: شرایط و ملاک های ازدواج آسان، حقوق و تکالیف متقابل والدین و فرزندان و علل تاخیر در ازدواج و شیوع طلاق از جمله موضوعات این همایش است.

 

 

وی یادآور شد: آسیب شناسی خانواده سالم و پایدار، سبک زندگی دینی و پیشگیری از اعتیاد، نقش زن در سبک زندگی دینی و فضای مجازی، اوقات فراغت و سبک زندگی این دینی از جمله مهم‌ترین محورهای این نشست است.

 

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: این همایش با شرکت یک هزار دانشجو و با حضور مسؤولان استان در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می شود.

 

 

وی با بیان این‌که تاکنون 200 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که از سوی هیأت داوران ارزیابی و 3 مقاله نیز در همایش ارائه خواهد شد، گفت: در این همایش افزون بر سخنرانی مسؤولان و اساتید دانشگاه، روئسای دانشگاه‌های استان تجلیل خواهند شد./935/ت302/ب4

ارسال نظرات