۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۲۴۸۳۹۲

نخستین کنگره حزب ندای ایرانیان در تالار آدینه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین کنگره حزب ندای ایرانیان با شعار تعامل و مدارا، اصلاحات گام به گام و توسعه پایدار برگزار می‌شود.
همايش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سامان بختیاری عضو مؤسس حزب ندای ایرانیان و دبیر ستاد کنگره حزب ندای ایرانیان در نخستین نشست خبری کنگره حزب ندای ایرانیان، که بعد از ظهر یکشنبه سوم اسفند ماه در دفتر این حزب برگزار شد، گفت: برای برگزاری کنگره حزب ندای ایرانیان قدم اول گرفتن مجوز بود و  بعد از آن  هیأتی برای عضو گیری آن تشکیل شد.


وی افزود: در این کنگره از طریق شورای کل، اعضا معرفی می شود و دبیر کل هم رسما انتخاب می شود.


عضو مؤسس حزب ندای ایرانیان نخستین نکته این حزب را مجوز حزب برای معرفی رسمی و در چار چوب اساسنامه و مرامنامه دانست و اظهار کرد: کنگره حزب ایرانیان وجه تمایزاتی از نظر شکل اجرای و محتوای با دیگر کنگره ها دارد و مهمان های مختلفی به آن دعوت شده است و در این بین چهره های سیاسی هم هستند.


بختیاری این کنگره را فرصتی برای استفاده برای آموزش دانست و خاطرنشان کرد: اجرای میز گرد تخصصی با حضور اعضای حزب ندای ایرانیان که از سراسر کشور جمع شده اند، از دیگر برنامه های این کنگره است.


وی با بیان اینکه در 20 استان شواری شاخه حزب شکل گرفته است، عنوان کرد: دو هزار نفر عضو فرم عضویت در حزب ندای ایرانیان را پر کرده اند و شورای حزب قصد دارد کمیت آن ها را بررسی کند.


عضو موسس حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه هیچ بحث و شائبه ای بر سر انتخابات حزب ندای ایرانیان نباشد، گفت: انتخابات تشکیل شورای حزب به صورت الکترونیکی است.


بختیاری با اشاره به شکل گیری هیات موسس در طول یک ماه اخیر خاطرنشان کرد: در ستاد دبیر خانه کمیته آموزش سیاسی فعال شده است و وظایف پیگیری برپایی کنگره در دستور کار قرار گرفت.


وی با اشاره به برنامه ها و هماهنگی های ایجاد شده برای برگزاری کنگره حزب ندای ایرانیان، خاطرنشان کرد: شرایط حضور خبرنگاران و اهالی رسانه برای شرکت در این کنگره مهیا شده است و از این جهت دغدغه ای نیست.


عضو موسس حزب ندای ایرانیان گفت: سایر کنگرهای احزاب دیگر یک یا دو سال را سپری می کنند تا تشکیل می شود اما این کنگره ظرف مدت چند ماه بعد از تشکیل برگزار خواهد شد.


بختیاری بدنه جوان و متخصص را از اتفاقات مهم حزب ندای ایرانیان دانست و اظهار کرد: این از جمله وجه تمایزات حزب با سایر احزاب دیگر است.


وی همچنین از ذکر مهمانان این کنگره خوداری کرد و اظهار داشت: برای اینکه ذهنیت ساخته نشود و جذابیت ها از دست نرود نام مهمانان اعلام نمی شود.


گفتنی است نخستین کنگره حزب ندای ایرانیان در روز پنج شنبه  هفت اسنفد افتتاح و در هشت اسفندماه  مراسم اختتامیه در تالار آدینه برگزار خواهد شد./818/پ202/ب4

ارسال نظرات