۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۲۴۸۸۹۸
امام جمعه لامرد:

مسؤولان زمینه را برای حضور مردم جهت تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه لامرد گفت: تا الان ما حرکتی از سوی مسؤولان ندیده ایم که زمینه را برای نقش آفرینی مردم در عرصه اقتصاد مقاومتی بخواهند فراهم کنند.
اقتصاد مقاومتي

حجت الاسلام سید علی اصغر شهیدی امام جمعه شهرستان لامرد در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری رسا در فارس، گفت: متاسفانه در کشور ایران وقتی فرمانی صادر می شود مثل همین بحث اقتصاد مقاومتی که در شروع این امر جنب و جوش زیادی داشتند اما به مرور زمان این امر کمرنگ می شود تا حدی که بعضی از این کارها فراموش می شود و به بعضی دیگر هم به صورت ضعیف عمل می شود.


وی در ادامه افزود: در عرصه اقتصاد مقاومتی خوشبختانه با پیگیری قاطعی که مقام معظم رهبری در این عرصه دارند و با توجه به فشارهایی که از سوی دشمنان به ما وارد می شود مسوولان ما هم در این عرصه به خودشان آمده اند.


حجت الاسلام شهیدی بیان کرد: اگر مسوولان ما بخواهند در عرصه اقتصاد ضعیف عمل کنند یا این که اصلا اقتصاد مقاومتی را جدی نگیرند ما نمی توانیم آن اهدافی که انقلاب و مقام معظم رهبری دارد را جامعه عمل بپوشانیم.


وی ابراز کرد: این سرمایه کلانی که در دست بخش خصوصی است، روابطی که وجود دارد و برنامه هایی که پیگیری نمی شود با این وجود ما نمی توانیم به این هدف بزرگ برسیم جز این که فرمایشات مقام معظم رهبری را پیگیری کنیم.


امام جمعه لامرد خاطرنشان کرد: این موانع عدم تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور ما یک چیز عادی شده است و راه کاراین مساله هم این است که باید از مسوولان دولت، کارگزاران اصلی، سه قوه، استانداری، بخشداری و فرمانداری ها یک تحرکی از خود نشان دهند تا در این مساله اقتصادی بتوانیم موفق بشویم.


وی در پایان با بیان این که مسوولان ما به فکر خودشان هستند اظهار کرد: تا الان ما چیزی از مسوولان ندیده ایم که زمینه را برای نقش آفرینی مردم در عرصه اقتصاد مقاومتی بخواهند فراهم کنند اگر مسوولان می خواند که به فرمایشات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند باید به فکر مردم باشند تا با کمک مردم و کمک خود مسوولان بتوانیم در این عرصه موفق شویم./839/ت302/ب4

ارسال نظرات