۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۲۵۰۵۰۸

دوره آموزشی، توجیهی «مطالبه گری، عدالت و پیشرفت» در مشهد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاون علمی سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به سیاست‌های اصل ۴۴ در رابطه با خصوصی سازی گفت: رهبر معظم انقلاب بارها در سخنان خود بر مسأله اجرایی صحیح این سیاست‌ها تاکید کرده اند و مدلی که ایشان در این رابطه ارائه می‌دهند مدل گفتمان سازی است.
بسيج دانشجويي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، فیروزآبادی، معاون علمی سازمان بسیج دانشجویی امروز در نشست «مطالبه گری عدالت و پیشرفت» در ساختمان شهدای دانشگاه فردوسی مشهد با بیان این که به بهانه محدودیت، آرمان ها را نباید رها کرد، گفت: برخی آرمان ها ناظر به درون کشور و مردم است و برخی ناظر به بیرون کشور و جهانی هستند که هر دوی این موارد حداقل ها و حداکثرهایی دارند.

 

وی درادامه با طرح این پرسش که تشکل دانشجویی نسبت به آرمان های انقلاب چه وظیفه ای برعهده دارد، خاطرنشان کرد: امروز واردات قاچاق 20 میلیارد دلار است این در حالی است که با هر 30 میلیون تومان می‌توان یک شغل ایجاد کرد که در نهایت چنانچه این مقدار را حساب کنید متوجه خواهید شد دو میلیون فرصت شغلی به دلیل این قاچاق ها از بین می‌رود.

 

معاون علمی سازمان بسیج دانشجویی با بیان این مطلب که تشکل‌های دانشجویی در این مسیر باید مطالبه گر باشند، بیان داشت: فضای دانشجویی مهم است زیرا مردم مهم هستند به این معنا که دانشجویان خواهند توانست با سخنان خود مردم را آگاه و بصیر کنند.

 

فیروزآبادی ضمن اشاره به سیاست‌های اصل 44 در رابطه با خصوصی سازی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب بارها در سخنان خود بر مسأله اجرایی صحیح این سیاست‌ها تاکید کرده اند و مدلی که ایشان در این رابطه ارائه می‌دهند مدل گفتمان سازی است.

 

وی با بیان این که بدنه مردم باید انقلاب را از آن خود بداند و ما نیز باید خدمتگزار مردم باشیم، تصریح کرد: انسان‌های پرکار و کسانی که مردم را همراهی می‌کنند، خواهند توانست در مسائل کشور به نفع مطلوب اثرگذار باشند.

 

آرش رازبان، مسؤول علمی بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی ضمن بیان این که دوره آموزشی توجیهی «مطالبه گری، عدالت و پیشرفت» در دانشگاه فردوسی مشهد در حال برگزاری است، گفت: این دوره یک روزه با حضور بیش از 80 دانشجو از ساعت 8 صبح برگزار و تا ساعت 16 در ساختمان شهدای فردوسی مشهد ادامه خواهد داشت.

 

وی ضمن بیان این که این دوره با هدف آموزش و توجیه اعضای شورای مرکزی حوزه و پایگاه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در حال برگزاری است، تصریح کرد: در این مراسم ویژگی‌های دانشجویی انقلابی و آسیب شناسی جنبش دانشجویی از سوی فیروزآبادی، معاون علمی سازمان بسیج دانشجویی، گفتمان سازی و مطالبه گری منویات رهبر معظم انقلاب با تاکید بر عدالت و پیشرفت از سوی سهیلی، فعال سیاسی و راهکارهای مطالبه گری توسط شعرباف، عضو هیأت علمی دانشگاه امام رضا(ع) بررسی می شود./934/پ202/ب4

ارسال نظرات