۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۲۵۰۷۰۵
خطیب جمعه نجف آباد:

جنگ اصلی دشمن با حقیقت اسلام و تشیع است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حسناتی میدان اصلی جنگ و نبرد دشمن را مکتب حیات بخش اسلام و حقیقت تشیع دانست و گفت: مذاکرات هسته ای برای دشمنان تنها پوششی است تا بتوانند به مقاصد خود که همانا وارد کردن فرهنگ غربی در کشورهای اسلامی است، دست پیدا کنند.
حجت الاسلام حسناتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته نجف آباد، هدف اصلی دشمنان را مقابله با حقیقت اسلام بیان داشت و گفت: امروز با دشمنانی روبرو هستیم که با دستاویز قرار دادن مسائل هسته ای به دنبال نابودی دین، معنویت و حقیقت اسلام در این کشور هستند.

 

وی با بیان این آیه از قرآن که یهود و نصاری هیچ گاه از شما راضی نخواهند شد تا این که دین و آیین آنها را بپذیرید، افزود: امروز دشمنان در زیر نقاب مذاکرات هسته ای به دنبال رسیدن به منافع خود و وارد کردن فرهنگ غرب و مواردی چون شراب خواری، آزادی زنان و همجنس بازی هستند.

 

حجت الاسلام حسناتی از میان بردن کرامت زن در جوامع غربی را نمونه ای از فرهنگ منحط غربی بیان کرد و گفت: آنان در لوای شعار آزادی زن چنان کرامت و شخصیت زن را پایین آورده اند که در کشور جعلی اسرائیل شاهد فروش زنان در مغازه ها هستیم و این چیزی جز برده داری جاهلیت مدرن نیست.

 

وی در ادامه بیان کرد: تنها مکتب حیات بخش برای جامعه بشری امروز، دین اسلام است که تمام دشمنان را دیوانه کرده است و با وجود تمام جریانات تکفیری که دست پرورده آنها هستند، ابتکار عمل در دست مسلمانان است و امروز کشوری چون یمن با وجود 4 هزار زندانی خار چشم وهابیت و آمریکا شده است و تمام این موارد زمینه سازی های ظهور حضرت حجت است.

 

نماینده ولی فقیه در نجف آباد با اشاره به شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: کلام و سیره اهل بیت(ع) الگویی برای تمام زمان ها و افراد است و حضرت فاطمه در کلامی ستون های اصلی سبک زندگی اسلامی را در کلام خود بیان کرده اند.

 

وی در ادامه افزود: تلاوت و تمسک به قرآن، نگاه در چهره رسول الله که در این زمانه همان گرامیداشت و پیروی از سیره اهل بیت و انفاق کردن سه اصل اساسی در سبک زندگی اسلامی و رسیدن به رضای الی الله است.

 

حجت الاسلام حسناتی پیرامون 20 اسفند روز ملی راهیان نور نیز بیان کرد: یکی از حرکت های تأثیرگذار در نسل جوان امروز، کاروان راهیان نور است و این تأثیرگذاری تنها به برکت خون پاک شهیدان  و هیچ ارگان و نهادی نخواهد توانست به این پایه از تأثیرگذاری برسد.

 

وی درباره مقام شامخ شهید افزود: مرقد شهدا مکان بیداری و توبه است و نباید هیچ گاه اجازه دهیم تا در این مکان های شریف که همانند امامزاده عظمت دارد، افرادی با اعمال و رفتارشان گناه کنند و طبق روایات کسانی که پیام شهیدان را دریافت کرده باشند، مورد شفاعت شهدا قرار می گیرند.

 

امام جمعه نجف آباد در پایان با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری، روز درختکاری و هفته منابع طبیعی افزود: نأکید و اهمیتی که دین اسلام به حفظ منابع طبیعی داشته است گویای این حقیقت است که با نابودی منابع طبیعی یک کشور، زیرساخت های آن نیز نابود خواهد شد و آن جامعه سلامتی خود را از دست خواهد داد.

 

وی در ادامه بیان داشت: اقتصاد سالم در گرو سلامت محیط زیست است و هیچ کس حق نابودی این منابع که متعلق به نسل های آینده است، را ندارد./1306/پ202/ب4

ارسال نظرات