۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۲۵۰۹۷۶
رییس تبلیغات اسلامی دورود:

فعالیت ۵۰ روحانی در شهرستان دورود

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دورود از فعالیت ۵۰ روحانی در ایام گوناگون سال، در این شهرستان خبر داد.
اعزام مبلغان

حجت‌الاسلام محمدرضا تقویان، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 50 روحانی و مبلغ در قالب طرح هجرت، مستقر و ائمه جماعات مساجد در این شهرستان فعالیت می کنند.

وی مهم ترین هدف فعالیت مبلغان را نشر و ترویج فرهنگ دینی در جامعه به ویژه بین نسل جوان بیان کرد و افزود: حضور مبلغان نقش مؤثری در جهت آگاه سازی مردم دارد.

حجت‌ الاسلام تقویان با اشاره به نقش روحانیت در عرصه های گوناگون خاطرنشان کرد: روحانیت با اتکای به اسلام ناب و بازسازی اندیشه دینی توانست اصلاحاتی عمیق و بنیادین در نظام دینی ما به وجود آورد.

وی تصریح کرد: شکل ‏گیری نظام دینی و طرح دین در قالب یک نظام، در راستای مقوله پاسخگویی به مسائل دینی، اجتماعی و آگاه کردم مردم نسبت به دشمنان است.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دورود با اشاره به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در جامعه امروز تأکید کرد: روحانیت در هدایت و راهنمایی مردم نقش بسزایی دارد.

وی در ادامه عنوان داشت: روحانیان و مبلغان با حضور در میان مردم و برگزاری گفتمان های دینی با موضوعات گوناگون، آنان را در برابر دسیسه های فرهنگی غرب آشنا می کنند.

حجت الاسلام تقویان آگاه سازی مردم جامعه به ویژه نسل جوان و تبیین ارزش های دینی را بین این قشر از وظایف مهم مبلغان بیان کرد.

وی یادآور شد: این تعداد مبلغ در ایام فاطمیه نیز به تبیین فرهنگ فاطمی، ترویج و آگاه سازی بانوان در راستای سبک زندگی فاطمی فعالیت می کنند.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دورود با بیان این که انبیای الهی، تبلیغ را از مهم‌ترین برنامه‌های خویش قرار داده بودند، تأکید کرد: امروز روحانیان و مبلغان نیز باید همان رسالت را دنبال و به تبلیغ معارف الهی و دینی بپردازند./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات