۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۲۵۱۹۲۰
امام جمعه محمودآباد:

استمرار مسیر شهدا نیازمند حرکت بر محوریت ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمودآباد گفت: برای ادامه دادن راه شهدا باید بر حول محور ولایت فقیه ثابت قدم و استوار باشیم.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمودآباد، عصر امروز در یادواره شهیدان سید تقی و سید حسین هاشمی که در روستای معصوم آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان آمل برگزار شد با بیان این که حضور ارزشمند مردم پس از سالیان سال از شهادت این دو شهید نشان از این است که هنوز ما به شهدا بدهکار هستیم، گفت: برای ادامه دادن راه شهدا باید برحول محور ولایت فقیه ثابت قدم باشیم.

 

وی با تاکید بر این که هر عملی که انسان انجام می دهد عکس العمل آن زاییده کارهایی است که انجام داده است، افزود: کسانی که به ولایت الهی تن ندهند بد خواهند دید که براساس قانون کلی جهانی باید بد ببینند.

 

امام جمعه محمودآباد با اشاره به این که خداوند هیچ وقت بد بندگان خود را نمی خواهد، بیان داشت: حاکمان جبار که در طول تاریخ بر شیعیان سخت می گرفتند به سبب این بود که گوش به فرمان ولی زمان خود نبودند که به این درد دچار شدند.

 

حجت الاسلام موسوی، ادامه داد: کسانی که در زمان خلافت امام علی(ع) قدر آن امام همام را ندانستند بعد از ایشان گرفتار حجاج ابن یوسف ثقفی ها شدند.

 

وی با بیان این که به برکت خون های پاک شهدا و ولایت فقیه توانستیم حکومت دو هزارو 500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کنیم، خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس با تمام دنیا بر محوریت ولایت جنگ کرده و بعد از امام عزیزمان تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری توانستیم از گردنه های سخت عبور کنیم.

 

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: امروز کشورهای مسلمان همسایه که در جنگ و خون ریزی به سر می برند به سبب نداشتن ولی فقیه است که بتواند آنها را رهبری و هدایت کند.

 

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر این که باید سیره شهدا را به نحوی شایسته در برنامه های خود اجرایی کنیم، گفت: در همه وصیت نامه های شهدا تاکید فراوان بر تبعیت از ولایت فقیه بود که امروز نیز با سربلندی در مقابل پنج ابرقدرت دنیا در عرصه انرژی هسته ای ایستادگی کرده و تسلیم آنها نشدیم.

 

وی با بیان این که بهره گیری از رهنمودهای ولایت زمینه ساز عزت و سعادت می شود، بیان داشت: اگر در خط ولایت نباشیم گرفتار کسانی شده و مسلط بر ما می شوند که نه علم، حلم و حیا دارند.

 

امام جمعه محمودآباد، ادامه داد: شهیدان هاشمی ها به ما یاد دادند که برای نجات کشور از دست بیگانان باید بر حول محور ولایت با وحدت حرکت کنیم و اگر در عراق  و سوریه فتح الفتوح صورت می گیرد به برکت تبعیت از ولایت و راه و خط شهدا است.

 

وی با قدردانی از حضور همه اقشار مردم در یادواره شهیدان سید تقی و سیدحسین هاشمی، تصریح کرد: این دو شهید والامقام متعلق به خانواده خود نیستند بلکه متعلق به همه جهان اسلام هستند که باید قدردان ایثارگری ها و مجاهدت های ارزشمند این عزیزان باشیم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات