۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۲۵۳۲۹۸
ریس مجمع نمایندگان طلاب:

هیچ قراردادی با بیگانه مشکلات داخلی ما را حل نخواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم درک متقابل دولت و ملت از یکدیگر را عامل مهمی در حل بخش قابل توجهی از مشکلات کشور دانست و تاکید کرد که دولت باید درک کند مردم اربابان آنها هستند.
حجت الاسلام حسيني نژاد در اجلاسيه جامعه مدرسين
حجت الاسلام سید علی اکبر حسینی نژاد رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا٬ هدف رهبر معظم انقلاب را از نامگذاری سال 94به نام سال دولت و ملت همدلی و همزبانی٬ درک متقابل دولت و ملت نسبت به یکدیگر دانست و گفت: این همدلی و همزبانی باعث خواهد شد اقتصاد مقاومتی٬ اشتغال٬ مشکل مصرف داخلی٬ قاچاق کالا٬ واردات کالاهای نامرغوب و مانند آن‌ها حل شود.
رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ادامه داد: در این میان لازم است دولت درک کند که مردم و جامعه اربابان و موکلین آن‌ها هستند؛ دولت با رأی این مردم به رسمیت رسیده و آن‌ها را صاحب موقعیت کرده است.
حجت الاسلام حسینی نژاد افزود: اعتقاد دولت به جایگاه برتر ملت باعث خواهد شد با قدرت بیشتری خدمت کنند؛ با احساس مسؤولیت نسبت به مردم بدون احساس حاکم بلا منازع و سرپرست بودن به مردم خدمت کنند.
وی درباره نقش مردم نسبت به دولت اظهار داشت: مردم باید با درک درست از سیاست‌های دولت بدور از لجبازی به سیاست‌های دولت گوش جان بسپارند و در مواردی مانند قاچاق٬ مصرف کالای داخلی و مانند آن‌ها همکاری کنند تا مسائلی مانند اشتغال حل شده و مجموعه دولت و ملت در آسایش زندگی کنند.
رییس مجمع نمایندگان ابراز داشت: هیچ قراردادی با بیگانگان مشکل داخلی ما را حل نخواهد کرد؛ این دولت است که می‌تواند مشکلات اقتصادی از جمله تولیدات داخلی٬ کیفیت و مصرف آن را تنظیم نماید.
حجت الاسلام حسینی نژاد تصریح کرد: در مقابل اگر دولت و ملت همدل و همزبان نباشند و از یکدیگر فاصله بگیرند فاجعه‌ای رخ خواهد داد؛ جامعه از هم خواهد پاشید و قشرهای مختلف جامعه به صورت متضاد در جهات نا هماهنگ حرکت خواهند کرد و روز به روز باعث اختلاف بیشتر خواهد شد.
وی با اشاره به تاریخچه نامگذاری سال‌های شمسی توسط رهبر معظم انقلاب گفت: این نامگذاری‌ها هماهنگی خاصی با واقعیت جامعه دارد؛ رهبر معظم انقلاب به این نتیجه رسیده‌اند که تمام اهداف پیش رو با همدلی و همزبانی دولت و ملت قابل دستیابی است.
رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم انتقاد مردم از مسؤولان را در صورت سازنده بودن مثبت ارزیابی کرد و ابراز داشت: درک متقابل بین ملت و دولت باعث خواهد شد تا مردم در عین حالی که از دولت انتقاد می‌کنند خوبی‌های آن را نیز در نظر بگیرند و درباره آن سیاه نمایی نکنند./836/ت302/ج
ارسال نظرات