۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۲۵۳۷۳۵
فرمانده سپاه کربلای مازندران:

پیشرفت های کشورمان حاصل وحدت و انسجام داخلی است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه کربلای مازندران، همدلی و همزبانی دولت و ملت را رمز عزت و اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت: پیشرفت های کشورمان در عرصه فناوری صلح آمیز هسته ای مرهون وحدت و انسجام داخلی است.
فرمانده سپاه کربلا مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرستان نکا، سردار محمدحسین بابایی، فرمانده سپاه کربلای مازندران، امروز در مراسم بزرگداشت سردارشهید محمدحسن قاسمی طوسی قائم مقام لشکر 25 کربلای مازندران با اشاره به این که در موضوع هسته ای ایران، رهبر شجاع ایران اسلامی نظارت دارند و ما نباید عجله کنیم، اظهار داشت: در تحلیل ها باید مراقب باشیم که پشت سر ولایت قرار گرفته و جلوتر از رهبری حرکت نکنیم و همواره بارها اعلام کرده ایم سرباز رهبری هستیم همچنان سرباز ولایت باقی بمانیم.

 

سردار بابایی افزود: سوء استفاده قرارگرفتن مسأله هسته‌ای خطرناک است و مسؤولان باید مراقب باشند تا تناقضی بین گفته‌ها و عمل‌شان با مطالبات رهبری وجود نداشته باشد.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران با گرامیداشت نام و یاد سردار طوسی از وی بزرگ به عنوان مرد جبهه های ایران نام برد که در میدان جنگ مردانه جنگید و با ایثار جان خود سرمشق همه مردم قرار گرفت.

 

سردار بابایی گفت: با دلاورمردی ها، گذشت و استقامت سردار طوسی و همرزمانش و به دلیل ایستادگی آنان و 400 شهید نکا و ده هزار و 400 شهید مازندارن و 200 هزار شهید ایران اسلامی ما اکنون شاهد صدور انقلاب اسلامی و بسیج به دیگر کشورهای اسلامی منطقه هستیم.

 

وی در ادامه با اشاره به شعار سال 94، گفت: رهبری در نخستین دقایق سال نو با پیام «همدلی و همزبانی ملت و دولت» در واقع در پی ایجاد اتحاد و وحدت بیشتر در بین آحاد مردم بوده اند و اکنون با این شعار رهبری وظیفه ما بسیار مهم تر و خطیر تر از گذشته است که باید دقت کنیم.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران ادامه داد: همدلی و همزبانی مردم و مسؤولان با مقام معظم رهبری باید در اولویت امور قرار گیرد و در این راستا ثابت قدم باشیم و لحظه ای از فرامین رهبری شانه خالی نکنیم.

 

سردار بابایی افزود: اینکه رهبری در نخستین لحظه های سال نو شعار همدلی و همزبانی ملت و دولت را داده اند هشداری برای ما است که باید در اعمال و رفتار خود دقت بیشتری اعمال کنیم و به پیام نائب امام زمان(عج) توجه و عمل کنیم.

 

وی با تاکید بر این که عزت و عظمت ما در گرو حمایت و پیروی از ولایت است و بدون ولایت، تنها ذلت و خواری و مشکلات بر جامعه مستولی خواهد شد و به سرنوشت همچون بسیاری از کشورهایی که از مرجعیت پیروی نکرده اند گرفتار می شویم.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: امروز ما هر چه در انقلاب اسلامی داریم به دلیل جهاد و مجاهدت در راه خدا و زیر پرچم ولایت است که باید قدردان ولایت بوده و در ولایتمداری خود ثابت قدم باشیم.

 

بابایی با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور نیز اظهار داشت: هدف دشمن از ایجاد تحریم و مشکلات اقتصادی دلسرد شدن ما از انقلاب و نظام است تا ما در مقابل نظام قرار گرفته و امنیت داخلی ما از بین برود در حالی که باید بدانیم امنیت برای ما از نان شب واجب تر است و علیرغم وجود دشمنان فراوان در کشور های اطراف، ایران اسلامی از امن ترین نقاط جهان است و نباید مسائل و مشکلات ما را در ادامه راه انقلاب سست کند و از پیشروی ما در این راه جلوگیری کند.

 

وی شکل‌گیری بسیج در سوریه و ایجاد قرارگاه عملیاتی که منجر به اتحاد بسیج و ارتش این کشور شد را از برکات  ایراناسلامی اعلام کرد و افزود: در عراق نیز با شکل‌گیری بسیج در قالب گردان‌های مختلف، انسجام خوبی با فتوا های مرجعیت در بین نیروهای مردمی و ارتش به وجود آمد و در مسأله یمن نیز باید هوشیارانه چشم و دل به اوامر ولی‌فقیه و ولایت دهیم و گوش بفرمان رهبری باشیم.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان این که دشمن در عرصه فرهنگی در حال یارگیری است خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم که در این یارگیری ها گرفتار زرق و برق های زودگذر نشویم و همواره تابع ولایت بوده و با افزایش اعتقادات و ارزش ها در راه اسلام و ارزش ها قرار گرفته و از انحراف دوری کنیم.

 

حجت الاسلام محمد اسماعیل قاسمی طوسی، برادر سردار شهید محمدحسن قاسمی طوسی نیز با قدردانی از برگزاری این مراسم بزرگ و با شکوه و روز سردار طوسی و روز شهرستان نکا اظهار داشت: شاید سخن گفتن از شهید و شهادت آسان باشد اما حامل خاطرات شهدا بودن بسیار سنگین و دشوار است.

 

وی افزود: شهدا با انتخاب راه شهادت و با درک درست و واقعی از این جایگاه قدم در این وادی گذاشتند و خدایی شدند و وظیفه مهم ما عمل به وصایای شهدا و در خط ولایت بودن است.

 

برادر شهید سردار طوسی گفت: توجه به ولایت و ولایتمداری در وصیت نامه های همه شهدا آمده و همه ما نیز برای ادامه راه شهدا باید تابع رهبری بوده و به وصایای شهدا عمل کنتیم تا انقلاب از دست دشمنان و نامحرمان حفظ و به دست مهدی صحاب الزمان(عج) سپرده شود./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات